ویژه برنامه های علمی مرکز تخصصی نجوم کانون استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،مرکز نجوم کانون اصفهان مجهز به آسمان نما،رصد خورشید و کارگاه آشنایی با منظومه شمسی و صور فلکی،آسمان نمای پیشرفته، تلسکوپ و دوربین های باکیفیت بالا،با شروع کلاس های ویژه فصل تابستان میزبان کودکان و نوجوانان علاقه مند به فعالیت های علمی می باشد.

دانش پژوهان در دوره های مختلف ابتدا با مقدمات علم نجوم،منظومه شمسی و ویژگی های سیارات و در ترم های بالاتر با ستارگان،ساختار و تحول آن ها و همچنین با صور فلکی مختلف،جهت یابی،کار با تلسکوپ و دوربین دوچشمی، ساخت ساعت های آفتابی،زندگی در فضا و آمادگی برای المپیادهای نجومی آشنا می گردند.

هم چنین در حین آموزش از فعالیت های کانون از جمله کاردستی،نمایش خلاق، کتابخوانی علمی،تحقیق و پژوهش و ... جهت تکمیل برنامه های نجومی استفاده می گردد.

برنامه رصد شبانه ویژه اعضای مرکز نجوم به همراه والدین آن ها از دیگر برنامه هایی است که همواره با استقبال خوب خانواده ها همراه می باشد.

گفتنی است ثبت نام ترم جدید تابستان مرکز تخصصی نجوم به آدرس سه راه سیمین،شهرک ولی عصر،خیابان بانو علویه همایونی به شماره تلفن 37782735  از 10 مرداد آغاز خواهد شد.