کد خبر: 267645
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
بازدید 1343
اجرای طرح کانون مدرسه در مرکز شماره 7 کانون استان اصفهان

کانون مدرسه طرحی است که به منظور بهره مندی عموم دانش آموزان مدارس از ظرفیت های موجود در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صورت می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،طرح کانون مدرسه توسط مربیان مرکز شماره 7 در حال برگزاری است.کانون مدرسه طرحی است که به منظور بهره مندی عموم دانش آموزان مدارس از ظرفیت های موجود در مراکز فرهنگی هنری کانون صورت می پذیرد و طی آن دانش آموزان دوره ی ابتدایی در قالب یک برنامه ی مشخص هدفمند و از پیش تعیین شده در مراکز کانون حضور پیدا می کنند و با برنامه های متنوع و جذاب فرهنگی هنری که به سبک و شیوه ای نوین ارائه می گردد،با مهارت های زندگی آشنا می شوند.

سومین طرح کانون مدرسه در سال تحصیلی 96-95 در دو سطح حضور دانش آموزان در مراکز کانون و نیز اجرای برنامه هایی برای مخاطبان بیشتر در مدارس طراحی شد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به عنوان مجری طرح انتخاب گردید.

گفتنی است در این طرح که هم اکنون در 34 مرکز فرهنگی هنری در سطح استان در حال اجرا است اهدافی از جمله توسعه و تعمیق مهارت آموزی و تنوع محیط یادگیری از طریق آموزش غیر مستقیم،بهبود و تقویت مهارت های اجتماعی،کار گروهی و پرسشگری،ارتقاء سواد خواندن،کشف استعداد های ادبی و هنری و فرهنگی دانش آموزان پیگیری می شود.