ویژه برنامه های فرهنگی در مراکز خمینی شهر،دهاقان،حبیب آباد و شماره یک سمیرم

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،مرکز فرهنگی هنری خمینی شهر در راستای فراخوان نقاشی روز 22بهمن که بیش از 700نفر از اعضای مراکز خمینی شهر،کوشک،درچه و کهریزسنگ و مدارس شهرستان خمینی شهر در آن شرکت نمودند جهت تقدیر از برگزیدگان، برنامه جشنی با عنوان نقش های همدلی برگزار نمود که بیش از 250نفر از کودکان و نوجوانان به همراه خانواده های خود در این برنامه شرکت نمودند.

اعضای مرکز به اجرای نیایش سرود عطر رضا، نمایش خلاق ماهی گیر باهوش و مسابقه حضوری و پخش انیمیشن بال های خیس ساخته شده پرداختند و در آخر نیز اعضای قرآنی و در ادامه 52نفر از برگزیدگان مسابقه نقاشی با حضور رییس بسیج اصناف و دیگر مسوولین مورد قدردانی و تقدیر قرار گرفتند.

تقدیر از عضو برگزیده طرح کتاب خوانی  در حبیب آباد

مسئول مرکز حبیب آباد به منظور تقدیر و اهدای جایزه به عضو برگزیده و نفر اول طرح کتاب خوانی  کانون ، ملیکا منصوری  دانش آموز کلاس چهارم مدرسه مریخی پور در جمع دانش آموزان و معلمان  این مدرسه حضور یافت و ضمن تشریح فعالیت های کانون و کلاس های تابستان برای دانش آموزان،از مدیر این مدرسه جهت ترغیب دانش آموزان به حضور و عضویت در کانون، تشکر و قدردانی کرد.

نوربخش مدیر مدرسه و عضو  شورای اسلامی شهر حبیب آباد نیز ضمن تقدیر از کادر اجرایی  کانون،بیان داشت که بسیار خرسندیم که نه تنها دانش آموزان این مدرسه بلکه اکثریت دانش  آموزان شهر در کانون پرورش فکری حضور فعال دارند،چرا که کانون علاوه بر شادی و نشاطی که به  دانش آموزان می بخشد موجب پویایی ذهن و رشد فکری و پرورش خلاقیت در آن ها می شود  و در پیشرفت درسی آنان موثر است.

 

جشن الفبا در مراکز شماره یک سمیرم و دهاقان

در ادامه فعالیت های فرهنگی مراکز، جشن الفبا با ویژه برنامه های متنوع در جهت جذب عضو و نگهداری اعضا اجرا شد و اهداف کانون برای والدین مطرح گردید و در پایان کارگاه نقاشی نیز برپا شد.

گفتنی است با پایان یافتن سال تحصیلی مدارس در سال 96، جشن الفبا برای دانش آموزان کلاس اول دخترانه و پسرانه برگزار شد که مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون به تشریح فعالیت های کانون در طول سال پرداختند و برنامه های شاد و متنوعی را برای نوجوانان برگزار کردند.