کد خبر: 268720
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
بازدید 945
جلسه ستاد اقامه نماز کانون استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان،هم زمان با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان جلسه ستاد اقامه نماز با حضور مدیر کل و سایر اعضا برگزار شد.

مدیر کل کانون ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته  توسط دبیر و سایر اعضا با هدف ترویج نماز در کانون استان گفت: بهره‌گیری و استفاده از ظرفیت مراکز فرهنگی،هنری در راستای گسترش فرهنگ نماز لازم و ضروری و یکی از مسائل مهمی است که نباید از آن غفلت کرد.

پخش اذان در مراکز کانون استان نکته ای بود که مهدی قربانی به آن تاکید ویژه داشت و افزود:شایسته است در ستاد و مراکز سطح استان برنامه های فرهنگی با محوریت نماز برگزار شود تا مخاطبین هرچه بیشتر با برکات و آثار این فریضه الهی آشنا شوند.

وی در پایان گفت:این فریضه به عنوان یکی از ارکان اصلی دین مبین اسلام مورد تاکید معصومین (ع) قرار گرفته و ترویج فرهنگ اقامه نماز برای همه ما یک وظیفه و تکلیف الهی است.

در ادامه دبیر ستاد اقامه نماز کانون با تشریح فعالیت های صورت گرفته گفت:فضاسازی مراکز کانون،برگزاری مسابقه کتاب خوانی با موضوع نماز،بیان معارف دینی توسط امام جماعت کانون و اطلاع رسانی فراخوان ها و مسابقه هایی با موضوع نماز از جمله این فعالیت ها است.

مسعود مشایخی اظهار کرد:در همین راستا طرح در مسیر نور در مراکز فرهنگی و هنری استان کلید خورد که از اهداف این طرح می توان به ایجاد ارتباط مستمر و در عین حال موثر بین اعضا و خالق هستی و افزایش دانش و اطلاعات مخاطبان در ارتباط با نماز و برکات آن در زندگی اشاره نمود.وی ادامه داد: نماز جماعت و محاسن و برکات این فریضه الهی محورهای موضوعی این طرح می باشد. هم چنین اعضا دختر و پسر گروه های سنی ( ب،ج،د ) مراکز فرهنگی و هنری مخاطبین این طرح می باشند.

در پایان این جلسه دیگر اعضا نیز نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با موضوع نماز ارائه کردند و موضوعات بیان شده مورد بررسی قرار گرفت.