کد خبر: 272193
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
آغاز رقابت 55 قصه‌گو در آذربایجان‌غربی

مرحله استانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با رقابت 55 قصه‌گو در ارومیه آغاز شد.

ه گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانونپرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، این مرحله از جشنواره که در 4 بخش قصه‌گویان آزاد، مربیان، اعضا و پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها برگزار می‌شود صبح روز دوشنبه به صورت رسمی آغاز شد.
در مرحله استانی این جشنواره پس از داوری 206 قصه‌گو که در مرحله شهرستانی شرکت داشتند، 42 قصه‌گو در بخش مربیان، 8 قصه‌گو دربخش اعضا، 3 قصه‌گو در بخش آزاد و 2 پدربزرگ و مادربزرگ قصه‌های خود را روایت می‌کنند.
گفتنی است 10 برگزیده این مرحله شامل 6 قصه‌گوی کانونی و آزاد، 2 نوجوان، یک قصه‌گو از بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و یک قصه‌گویی بخش رضوی برای حضور در مرحله منطقه‌ای  به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تهران معرفی خواهند شد.
توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی به عنوان یک واسطه تربیتی، ارتقاء کمی و کیفی قصه‌گویی در مراکز کانون، ایجاد زمینه لازم برای ارتقای دانش نظری و تبادل تجربیات مفید و موثر میان قصه‌گویان کارشناسان و اساتید حوزه قصه‌گویی از اهداف برگزاری این جشنواره است.
مرحله استانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی روزهای 27 و 28 شهریور در سالن سینمای مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =