مهم ترین عامل موفقیتم را خدا می دانم

محمدمهدی مهدی‌زاده» از جمله نوجوانان موفق عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی هنری شهر ایلام است که علاوه بر صوت زیبایی که در قرائت قرآن دارد، در زمینه‌های دیگر هنری از جمله سفال، نقاشی و خوشنویسی هم کماکان فعالیت خود را دنبال می‌کند.

«محمدمهدی مهدی‌زاده» از جمله نوجوانان موفق عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی هنری  شهر ایلام است که علاوه بر صوت زیبایی که در قرائت قرآن دارد، در زمینه‌های دیگر هنری از جمله سفال، نقاشی و خوشنویسی هم کماکان فعالیت خود را دنبال می‌کند.
قرائت دلنشین «محمدمهدی» در مراسم معارفه‌ی مدیرکل جدید کانون پرورش فکری استان، باعث شد تا چند دقیقه‌ای را با او هم‌کلام شویم:
چند سال است که عضو کانون هستید؟
مدت چهار سال است که در کلاس‌های آموزشی کانون حضور پیدا می‌کنم. و 14 سال دارم و در سال تحصیلی جدید به کلاس دوم متوسطه  می روم
شنیده ام بخشی از قرآن را از حفظی ؟
، نیمی از جزء سی‌ام قرآن را حفظ کرده ام و در کلاس‌های احکام و نمایش هم حضور فعال دارم
در آینده دوست داری چه شغلی را دنبال کنی ؟
دوست دارم در آینده جراح و متخصص مغز و اعصاب شوم. مطالعه‌ی کتاب‌های غیردرسی در زمینه‌‌ی نمایشنامه و زندگی ائمه اطهار(ع) را بیشتر از سایر موضوعات دوست دارم . از ادبیات هم قسمت شعرش را بیشتر می‌پسندم و حتی خیلی هم به گفتن شعر علاقه دارم. به قصه‌ی کودک هم علاقه دارم
-چه کسانی در این مسیر به تو کمک کرده اند
از مربیان کانون از جمله خانم‌ها: حق‌نظری، مرادی، چکاوک و آقای نورایی خیلی تشکر می‌کنم و از مسئولین کانون هم می‌خواهم که وقت کلاس‌های کانون را بیشتر کرده و تا اعضای یبیشتری جذب شوند.
حرفی برای پایان این گپ کوتاه :
در پایان، مهم‌ترین عوامل موفقیتم را خدای بزرگ، پدر و مادر مهربان و مربیان دلسوزم می دانم