بیش از 140اثر ادبی به دبیر خانه دومین جایزه ادبی سپیدار ارسال شد .

واحد کارشناسی ادبی کانون استان بیش از 140اثر در قالب داستان کوتاه , داستان نوجوان , شعر , رمان نوجوان , و فیلم کوتاه در دومین دوره جایزه سپیدار ارسال کرده است .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام , دومین جایزه سپیدار در حوزه محیط زیست می باشد در دوبخش آثار ادبی و غیر ادبی برای کودکان و نوجوانان و بخش ادبی آثار چاپ نشده برای نویسندگان و شاعران برگزار می شود . جایزه سپیدار با تأ کید برفرهنگسازی در زمینه محیط زیست شکل گرفته است و دومین دوره برگزاری آن به صورت فردی و گروهی در قالب بخش های ادبی و غیر ادبی ویژه کودکان و نوجوانان زیر شانزده سال برگزار می شود . این جایزه توسط سازمانها و بخشهای مختلفی هم چون محیط زیست , کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان , شبکه دو سیما , معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران , ویژه نامه دوچرخه ( روزنامه همشهری)حمایت و برگزار می شود .واحد کارشناسی ادبی کانون نیز با ارسال فراخوان امکان مشارکت فعال و حداکثری اعضاء را مهیا نموده است . برپایه این گزارش 120اثر داستانی
, 1عنوان رمان نوجوان در 230 صفحه ( اثر آقای مرتضی حاتمی , کارشناس ادبی کانون استان ) ,
 1 عنوان داستان نوجوان ,
20قطعه شعر
1فیلم کوتاه مستند ( توسط عضو نوجوان مرکز فرهنگی و هنری و ادبی شماره سه )
تألیف , گرد آوری , ساخته و به دبیر خانه این جایزه ارسال شد . گفتنی است در نخستین دوره برگزاری این جایزه 6نفر از اعضای توانمند کارگاه ادبی و مکاتبه ای کانون ایلام برگزیده شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند . جایزه سپیدار پس از برگزاری اولین دوره در مهر ماه 94 , با تشکیل دبیرخانه دائمی , سعی در استمرا و گسترش فعالیتهای خود دارد و ادارات کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در برگزاری این مسابقه نقش مؤثری دارند .