قصه های ایلامی منبع معتبری برای قصه گویی هستند

،قصه گوی ایلامی یرگزیده بخش اعضا جشنواره بین المللی قصه گویی حضور در کارگاههای قصه گویی را به عنوان منبع انگیزه و اشتیاق خود به شرکت در جشنواره بین المللی دانست .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ،قصه گوی ایلامی یرگزیده بخش اعضا جشنواره بین المللی قصه گویی حضور در کارگاههای قصه گویی را به عنوان منبع انگیزه و اشتیاق خود به شرکت در جشنواره بین المللی دانست .
بر اساس این گزارش صبا بهار پوردر گفتگویی در این باره گفت : با توجه به اینکه بنده علاقمند به کارهای فرهنگی و هنری هستم  وهفت  سال سابقه عضویت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارم با حضور در کانون  و حضور در کار گاه قصه علاقه ویژه ای به قصه گویی پیدا کردم و همیشه منتظر چنین فرصتی بودم که بتوانم توانایی و علاقه خود را در این خصوص نشان دهم . که با برگزاری این جشنواره و راهنمایی و هدایت مسئول کانون خانم هواس بیگی توانستم به اهداف خود برسم. بهار پور در ادامه از قصه های کردی ایلامی به عنوان یک منبع معتبر و پرظرفیتب رای قصه گویی یاد کرد واضافه کرد :نطر به اینکه زبان و گویش محلی را برای قصه گویی انتخاب کردم کتاب های زیادی مطالعه کردم و بیشتر سعی من این بود که از قصه های بومی و محلی  و قصه هایی که قابلیت اجرا با گویش محلی داشته باشند انتخاب کنم که قصه ی سلطان و آهو از طرف مربی کانون به بنده معرفی شد و با چندین بار رو خوانی با تکرار و تمرین   هایی که در این زمینه داشتم توانستم با این قصه ارتباط برقرار کنم و خدا را شکر توانستم به خوبی این قصه را با گویش کردی اجرا کنم . ودراین خصوص نیز موفق شدم . در پایان برخود لازم می دانم از مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجانان شهرستان ایوان که در تمامی این مسیرمرا راهنمایی کردند تقدیر و تشکر کنم  .
صبا بهار پور چندی پیش درجشنواره بین المللی قصه گویی کانون کشور در بخش اعضا در کنار سایر اعضای شرکت کننده در این جشنواره مورد تجلیل قرار گرفت