تعامل کانون پرورش فکری با دستگاه های مختلف و تاکید بر الگو سازی در زمینه فرهنگ

زکیه امیرپور مدیر کل کانون استان، دردیدار با شیر افکن بخشدار بندر ریگ به بررسی فعالیتها، ارتباط و تعامل کانون پرورش فکری و دستگاهای مرتبط پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، دراین دیدار مدیر کل کانون استان ضمن ارائه گزارش از فعالیتها و موفقیت های مرکز فرهنگی هنری بندر ریگ در زمینه‌های مختلف خواهان حمایت و توجه بیشتر به این مرکز فرهنگی شد.
امیرپور با توجه به این نکته که یکی از اهداف کانون پایدار سازی اعضاء می باشد. رمز موفقیت کانون را فعالیت و موفقیت در زمینه های مختلف با کمترین امکانات دانست . و تاکید و توجه بیشتر به کانون بند ریگ را خواستار شد.

 بخشدار بندر ریگ ، نیز ضمن تاکید بر پرورش نیروی انسانی خلاق در کشور و شروع آن از جوانان و نوجوانان در عرصه های مختلف نقش کانون را در این شکل گیری  مهم دانست و افزود: پرورش خلاقیت و نوآوری در حوزه آموزش و پرورش امری بسیار مهم است  و می تواند سرنوشت ساز شود. بخشدار ریگ با تاکید بر فعال بودن در حوزه مدیریت جهادی بیان داشت که در سال جدید نگاه ویژه ای به مرکز فرهنگی هنری ریگ خواهد داشت. و با تاکید و پیوستگی و نگاه کلان داشتن به مسائل فرهنگی خواهان الگو سازی در این زمینه شد. گفتنی است : که این دیدار صبح روز دوشنبه  17 آذر ماه در بخشداری بندر ریگ تشکیل شد