کد خبر: 237421
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
بازدید 1306
موفقیت آرزو تنگستانی  در هفتمین جشنواره پژوهش کانون

آرزو تنگستانی مسئول مرکز فرهنگی هنری ریگ و از پژوهش‌گران موفق استان برای سومین سال پیاپی توانست در بین برگزیدگان جشنواره پژوهش کانون قرارگیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در این  دوره از جشنواره  آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره شامل 331 اثر،که 153 اثر در بخش بزرگ‌سال و 178 اثر در بخش اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده است.
هیات داوران بخش بزرگ‌سال جشنواره در بخش «طرح‌های پژوهشی» شامل محمد برزگر، دکتر احد نویدی و فروغ‌ اعظم علی‌شاهرودی از میان 19 اثر ارسالی، 3 اثر را در رتبه اول تا سوم و 3 اثر را شایسته تشویق دانست و در بخش «پایان‌نامه‌های دانشجویی» نیز از میان 24 اثر ارسالی 4 اثر را در رتبه اول تا سوم و 2 اثر را شایسته تشویق اعلام کرد. که آرزو تنگستانی مسئول مرکز فرهنگی هنری ریگ و از پژوهش گران موفق کانون استان برای سومین سال پیاپی در این بخش با عنوان "طرح پژوهشی بررسی تأثیر یادگیری مشاهده ای از طریق فعالیت های نمایش فیلم و قصه گویی بر رشد مهارت های اجتماعی اعضای دختر 11 تا 13 ساله مراکز بندر ریگ و بندر دیر در استان بوشهر"برگزیده شد .
 همچنین اعضای داوری بخش «اقدام پژوهی» متشکل از زهره زبرجدیان، دکتر اقبال قاسمی‌پویا و بهمن کاظمی از بین 44 اثر اقدام پژوهی، 3 اثر را برگزیده و شایسته تقدیر شناختند.
در عین حال هیات داوران بخش «مقاله‌های پژوهشی» شامل بهاره بهداد، مینو برادر و افسون امینی، از میان 66 مقاله، 3 مقاله پژوهشی را به عنوان برگزیده اول تا سوم و 6 مقاله را شایسته تقدیر معرفی کرد.
هیات داوران در بخش اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون متشکل از محبوبه اسپیدکار، نرگس شیخ‌سفلی و لادن تفضلی‌فرد از میان 178 اثر دریافتی از 21 استان کشور، 68 اثر را شایسته تقدیر دانستند.
در  این مراسم بهمن کاظمی مدیرکل آموزش و پژوهش کانون نیز با بیان نکته که : کودکان و نوجوانان در آینده کشور سهیم هستند افزود : هر سازمانی اگر می‌خواهد موفق باشد باید از آموزش‌ و پژوهش به کودکان و نوجوانان شروع کند. و کانون باید با توجه به پویایی جامعه، در امر پژوهش بیش‌تر تلاش کرده و از طریق مطالعه و پژوهش انجام وظیفه کند.
در پایان سخنرانی دکتر محمدعلی شامانی مشاور عالی مدیرعامل، خوانش بیانیه و ارایه گزارش و پخش نماهنگ از جمله برنامه‌های این مراسم بود. آیین پایانی هفتمین جشنواره هفته پژوهش‌ کانون صبح روز 26 آذر در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.