فعالیت ۲۰مرکز فرهنگی هنری در سراسر استان بوشهر

زکیه امیرپور افزود: کانون پرورش فکری در طول سال، ۴۰ فعالیت فرهنگی ،هنری و ادبی برای بچه‌ها برگزار می کند و تمام فعالیت‌های ما در کانون بر محور کتاب و کتابخوانی است و نگاه ما به این کلاس‌ها یک نگاه فرایندی است که اهداف تربیتی از مهمترین آنهاست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در حاشیه افتتاحیه  کلاسهای تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دیر در گفتگو با خبرنگاران گفت:در حال حاضر مرکز فرهنگی هنری در سراسر استان بوشهر فعال می باشد. زکیه امیرپور خاطر نشان کرد:در حال حاضر بیش از 15هزار نفر عضو فعال دختر و پسر در 17مرکز ثابت و 2مرکز مرکز سیار روستایی و کتابخانه پستی با هدف کتاب رسانی و امانت کتاب در سراسر استان بوشهر برای آینده سازان ایران اسلامی فعالیت می کنند.
وی افزود: کانون پرورش فکری در طول سال، فعالیت فرهنگی ،هنری و ادبی برای بچه‌ها برگزار می کند و تمام فعالیت‌های ما در کانون بر محور کتاب و کتابخوانی است و نگاه ما به این کلاس‌ها یک نگاه فرایندی است که اهداف تربیتی از مهمترین آنهاست.
 مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر بیان کرد: با توجه به سیاست‌های کانون، کودکان و نوجوانان با هدایت مربیان متخصص و مجرب استعدادهای فرهنگی، هنری و ادبی آن‌ها شناسایی و کشف می‌شوند و با آموزش‌های به روز، این استعدادها پرورش می‌یابند.
امیرپور تصریح کرد: در سال گذشته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتخار داشت 2 مرکز فرهنگی هنری را در شهرهای نخل تقی و سیراف از مصوبات سفر رهبری افتتاح نماید که در تابستان سال جاری با حمایت مسئولان دو شهرستان، فضایی با نشاط و شاداب در آنها فعال خواهد شد. مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر اظهار داشت : در سال گذشته70  عضو فعال دختر که از مراکز فرهنگی هنری استان انتخاب شده بودند به مدت 5روز در اردوی تفریحی به شهرهای استان کهکیلویه و بویراحمد شرکت و مورد استقبال اعضا،مربیان و کارشناسان قرار گرفت.