توسعه عمرانی مرکز فرهنگی هنری اهرم

در جلسه ای که صبح امروز با حضور فرماندار تنگستان و مدیرکل کانون استان برگزار گردید به بررسی موارد و مشکلات مرتبط با کانون فرهنگی هنری اهرم پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، در جلسه ای که  صبح امروز با حضور غلامرضا ترک زاده فرماندار تنگستان و  زکیه امیرپور مدیرکل کانون استان برگزار گردید ضمن گرامی داشت ماه مبارک رمضان به بررسی موارد و مشکلات مرتبط با کانون  فرهنگی هنری اهرم پرداخته شد.
در این جلسه که با حضور دشتی معاون سیاسی امنیتی فرماندار تنگستان و یزدانشناس معاون اداره کل کانون استان در فرمانداری تنگستان برگزار شد : به بررسی مواردی همچون توسعه عمرانی مرکز  فرهنگی هنری اهرم ، درخواست اعتبار جهت احداث سالن نمایش ، و همچنین برآورد اعتبارات مورد نیاز این مرکز توافق و تصمیماتی به انجام رسید .
گفتی هست در این دیدار ترک زاده فرماندار تنگستان و  زکیه امیرپور مدیرکل کانون استان ، بر توجه  هر چه بیشتر به جایگاه کودک  و پیشتاز بودن کانون پرورش فکری استان در زمینه اوقات فراغت آنان  و دعوت و حضور فرماندار در فعالیتهای فرهنگی هنری کانون شهرستان تاکید کردند .
همچنین در حاشیه این دیدار فرماندار تنگستان به همراه معاون سیاسی امنیتی این شهرستان از مرکز اهرم بازدید به عمل آوردند.