نگاه حمایتی  از کانون در راستای ارتباط متقابل

صبح امروز در دیدار زکیه امیرپور مدیرکل کانون استان و فرماندار دشتستان به بررسی موارد و مشکلات کانون پرورش فکری شهرستان برازجان پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در این دیدار که با حضور ارسلان زارع فرماندار دشتستان، زکیه امیرپور مدیرکل کانون پرورش فکری استان و سید اصغر حسینی نیا مسئول حراست اداره کل در فرمانداری دشتستان برگزار شد.
مدیر کل کانون استان ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان بر ارتباط و هماهنگی بین کانون و نگاه حمایتی  از آن در راستای ارتباط متقابل تاکید کرد. امیرپور در این دیدار به بررسی موارد و مشکلات کانون پرورش فکری  شهرستان برازجان پرداخت که  از آن موارد می توان به : اسفالت سازی محوطه بیرونی مرکز فرهنگی هنری برازجان ، جذب نیروی کاری در راستای تفاهم نامه با شهرداری، تجهیز مرکز فرهنگی این شهرستان و توسعه و بازسازی و همچنین جذب و تامین اعتبار لازم برای این مرکز عنوان کرد. همچنین تهیه وسیله نقلیه ویژه سیار روستایی و احداث مرکز 2 برازجان از دیگر صحبتهای این نشست بود.
در ادامه ارسلان زارع فرماندار دشتستان، استقبال از کلاسهای متنوع کانون شهرستان را قابل ستایش دانست و انگیزه و تلاش واقع کانون دشتستان را ستود. همچنین وی تغییر اساسی و برنامه ریزی را در کانون باعث پیشرفت هر چه بیشتر آن دانست و در پایان از حمایت قاطع خود از کانون این شهرستان تاکید کرد.