کد خبر: 244331
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
بازدید 2004
برگزاری مرحله استانی مشاعره رضوی

صبح روز یکشنبه 4 مرداد ماه مرحله استانی مشاعره رضوی به میزبانی مرکز فرهنگی هنری برازجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در این ویژه برنامه که با حضور  دکتر زارع فرماندار برازجان  و هئیت همراه، زکیه امیرپور مدیرکل کانون استان معاون و کارشناسان برگزار شد.مدیرکل کانون استان، با تاکید بر رقابت سالم در این دوره ازجشنواره  یکی از اهدف  شرکت در این جشنوار را آشنایی با زندگی امام رضا و سیره ائمه و همچنین  تقویت حافظه دانست و افزود هر یک از شرکت کنندگان در این جشنواره برگزیده می باشند و همه مورد تقدیر قرار می گیرند. زکیه امیرپور همچنین از مرکز برازجان به عنوان میزبان این دوره قدردانی کرد.
همچنین زارع  فرماندار برازجان ، با اشاره به بالندگی و رشد  شکوفایی کودکان در عرصه های فرهنگی جایگاه کانون و نقش آن را در بوجود آوردن فضایی پر نشاط و ارزشمند قابل تقدیر دانست. و بر ارتباط و همکاری با کانون پرورش فکری استان در عرصه های مختلف تاکید کرد.
گفتنی است در این دوره از جشنواره از بین تمامی کودکان و نوجوانان علاقمند و مستعد در زمینه مشاعره رضوی 13 نفر به مرحله استانی راه یافتند که این 13 نفر در سه گروه سنی 10-12 سال ، 13 - 15 سال و 16 -17 سال با هم به رقابت پرداختند.
که گروه داوری پس از یک روز رقابت، کلیه ی اعضای حاضر در مرحله استانی را به دلیل سطح آمادگی خوب و حفظ شایسته ابیات رضوی شایسته تقدیر دانسته واز این بین از گروه دوم خانم فاطمه بحرینی مطلق و از گروه سوم آقای مهدی پورغلام را برای حضور در مرحله کشوری شایسته اعلام کردند.
 قابل ذکر داوری این دوره از جشنواره ی استانی مشاعره توسط سمیه رسولی کارشناس آفرینش های ادبی استان و زهرا جهان افروزیان کارشناس فرهنگی انجام شد