کد خبر: 244523
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
بازدید 1525
دیدار مدیر کل کانون استان با فرماندار دیلم

در دیدار مدیرکل کانون استان با حسن اسماعیلی فرماندار دیلم بر توسعه و تجهیز مرکز فرهنگی هنری این شهرستان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر،  این دیدار که صبح روز 12 مرداد ماه در فرمانداری دیلم برگزار شد. بر تعامل و توجه بیشتر به فعالیتهای کانون و اوقات فراغت  کودکان و نوجوانان تاکید شد.
این دیدار که با حضور حسن اسماعیلی فرماندار، زکیه امیرپور مدیرکل کانون استان، یزدانشناس معاون اداره کل، طاهری معاون عمران و برنامه ریزی به همراه جمعی ازکارشناسان و مسئول مرکز فرهنگی هنری دیلم برگزار شد مدیرکل کانون استان، با اشاره به کسب رتبه های مختلف جهانی توسط اعضا و مربیان کانون این شهرستان خواهان توجه بیشتر مسئولین شهرستان به این مرکز فرهنگی شد. زکیه امیرپور ضمن تأکید بر حضور نیروهای توانمند در این شهرستان در حوزه فرهنگی، برای خدمت به کودکان و نوجوانان خواهان توسعه  و تجهیز این مرکز شد.
همچنین در دیدار حسن اسماعیل  فرماندار این شهرستان ، ضمن بازدید از مرکز فرهنگی هنری دیلم و آشنایی با فعالیت های این کانون با تاکید بر این که امسال اعتبارات لازم جهت توسعه این مرکز گذاشته می شود از تلاشهای مدیرکل کانون استان و غلامیان مسئول کانون دیلم قدردانی کرد و افزود بی شک موفقیت های اعضاء کانون این شهرستان مرهون تلاشهای مسئولین و مدیران کانون پرورش فکری می باشد. و امسال در کمیته برنامه ریزی در حد توان برای احداث و توسعه سالن این مرکز کمک خواهیم کرد.
در پایان در حاشیه این دیدار فرماندار دیلم از یکی از اعضاء روشندل این مرکز تقدیر به عمل آورد.