کد خبر: 249248
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
بازدید 2341
دیدار مدیر کل کانون استان با فرمانداران شهرستان کنگان و عسلویه

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در دو دیدار جداگانه با فرمانداران شهرستان کنگان و عسلویه به بررسی، تعامل و ارائه گزارش فعالیتهای کانون پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، صبح روز یکشنبه 24 آبان ماه زهره عالی نسب مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، با عباس جمشیدی و عبدا.. نادری فرمانداران شهرستان کنگان و عسلویه دیدار کرد .
عالی نسب در دیدار با عبدا.. نادری فرماندار  شهرستان عسلویه ضمن ارائه گزارش و آمار فعالیتهای فرهنگی در این مرکز به  توانمدیها و نیازمندیهای این شهرستان در حوزه کودک و نوجوان اشاره کرد و افزود: کانون پرورش فکری با استفاده از مربیان توانمند خود که گنجینه تجارب کانون هستند به آموزش کودکان  در زمینه های فرهنگی و هنری خواهد پرداخت . مدیر کل کانون با اشاره به نیازمندیهای مرکز  فرهنگی عسلویه خواهان توجه بیشتر به فعالیتهای کانون پرورش فکری و اعضاء آن و تعامل میان دستگاهای اجرایی با این نهاد شد.
همچنین در این دیدار عبدا.. نادری فرماندار  شهرستان عسلویه، با اشاره به ظرفیت های خوب کانون در حوزه کودک و اقدامات ویژه در زمینه های مختلف فرهنگی ، با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه عسلویه خواهان برنامه های آموزشی و تربیتی برای خانواده کودکان  و همچنین تاکید بر راه اندازی مرکز نخل تقی شد. وی در پایان از حمایت قاطع جهت توسعه و تجهیز کانون و تخصیص مبلغ 700 میلیون ریال  بودجه لازم  برای مراکز این شهرستان خبر داد .
در ادامه دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با عباس جمشیدی فرماندار شهرستان کنگان ،  عالی نسب از راه اندازی مرکز سیراف و تامین نیرو این مرکز در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود : با توجه به حساسیت قشر کودک و نوجوان از دیدگاه مقام معظم رهبری و حساسیت در بحث فرهنگی و همچنین موفقیت اعضاء مرکز کنگان در زمینه های مختلف  خواهان توسعه و تجهیز این مراکز می باشیم و این امید را داریم که تعامل خوبی بین کانون و دستگاهای اجرایی وجود داشته باشد . و از نگاه تعامل محور فرماندار این شهرستان تقدیر کرد.
در ادامه نیز جمشیدی فرماندار  این شهرستان ، ضمن آرزوی توفیق برای مجموعه کانون پرورش فکری استان موفقیت در زمینه های فرهنگی و تربیتی را قابل ستایش دانست و از حمایت قاطع مجموعه فرمانداری این شهرستان از کانون خبر داد . جمشیدی همچنین خواستار راه اندازی مرکز سیراف در آینده نزدیک شد و از تخصیص و حمایت بودجه از مراکز کانون  این شهرستان خبر داد .