کد خبر: 249317
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
بازدید 1590
برگزاری اولین نشست تخصصی نهاد پژوهشی در کانون استان

اولین نشست تخصصی نهاد پژوهشی استان با حضور زهره عالی نسب مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مربیان مراکز(بردخون ،دالکی،دیلم،گناوه ،وحدتیه ) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، اولین نشست تخصصی نهاد پژوهشی استان با حضور زهره عالی نسب مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و مربیان مراکز(بردخون ،دالکی،دیلم،گناوه ،وحدتیه ) و بدری جهازی کارشناس مسئول فرهنگی،هنری در  سالن مرکز شماره دو کانون استان برگزار گردید.
 در این نشست مدیر کل استان ،با تشکر از دست اندرکاران این نهاد،به اهمیت پژوهش در عمل،برای رفع مسائل و مشکلات پیش روی در هر دو سطح کیفی وکمی در مراکز از جمله جذب اعضا نوجوان ،پایدارسازی اعضا،تقویت مطالعه و کتابخوانی... اشاره نمودند. وی اقدام پژوهی را تغییرو بهبود وضعیت موجود به وضعیت مطلوب دانستند و تحقیقات کاربردی را برای رسیدن به اهداف مورد نظر کانون وآموزش وپرورش ضروری خواندند.
همچنین بدری جهازی ،مدرس دوره ضمن مرور بر شیوه انجام یک اقدام پژوهی ،گزارشی از روند فعالیت نهاد پژوهشی در سال گذشته ارائه نمودند که نهایتا 5 طرح برگزیده اقدام پژوهی استان به تهران ارسال شد.
جهازی هدف از برگزاری نشستهای اقدام پژوهی را ،ایجاد انگیزه بیشتر و توانمندسازی مربیان،اجرای گام به گام مراحل اقدام پژوهی با هم اندیشی و یاری رساندن به یکدیگر در این نشستها عنوان نمودند.
در ادامه این نشست مربیان موضوعات انتخابی خود را بیان نمودند وسوالات خود را در بخش تعیین وضعییت موجود وبیان مساله مطرح نمودند و در پایان مشخص شد که هر یک از اعضا نهاد پژوهشی چه موضوعاتی را به صورت گروهی و فردی انجام دهند.  این نشست در تاریخ 23 آبان ماه در سالن مرکز شماره دو کانون استان برگزار شد.