از اعضا و مربی مرکز ریگ در چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد تقدیر شد

با حضور مسئولین استانی، از اعضا و مربیان مرکز ریگ در آیین افتتاحیه چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در آیین افتتاحیه چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در بوشهر با حضور مسئولان استان از اعضا و مربی مرکز ریگ تقدیر شد.

زهره عالی نسب مدیرکل کانون استان بوشهر ضمن ابراز خرسندی در این خصوص گفت: اعضا و مربیان استان بوشهر در زمینه‌های مختلفی دارای استعداد بالقوه‌ای هستند و یکی از رشته‌هایی که به طور ویژه در استان بوشهر به آن پرداخته شده است؛ هنر پویانمایی است.

مدیرکل کانون استان ضمن تبریک به آرزو تنگستانی مربی‌مسئول مرکز ریگ و برگزیده اثر، افزود: از میان 25 اثر شرکت‌کننده در جشنواره، 5 اثر با نام‌های "مراد" ، "روز از نو" ، "پشت به زین" و "تبر" مربوط به اعضا و مربی مرکز ریگ از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر است که در آیین افتتاحیه این جشنواره در استان بوشهر مورد تقدیر واقع شدند.

 وی گفت:  کانون استان بوشهر در زمینه‌ی فعالیت پویانمایی از پیشتازان این هنر در کشور است که تاکنون پنج دوره کارگاه آموزشی تخصصی پویانمایی برای اعضا و مربیان و سه دوره جشنواره استانی پویانمایی "موج" برگزار نموده است.

عالی‌نسب از برگزاری چهارمین جشنواره پویانمایی "موج" خبر داد و افزود: این روزها در حال تدارک برگزاری چهارمین جشنواره پویانمایی با موضوع "اصلاح فرهنگ الگوی مصرف" هستیم که طی تفاهم‌نامه‌ای با شرکت توزیع نیروی برق  استان بوشهر منعقد شده است و تاکنون آثار متعددی از اعضا و مربیان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است

گفتنی‌است چهل و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با اکران آثار در سراسر استان بوشهر در حال برگزاری است.