نمایش عروسکی "قیچی بیکار" در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نمایش عروسکی قیچی بیکار کاری از اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در ایام دهه‌ی مبارک فجر برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، زهره عالی‌نسب مدیرکل کانون استان بوشهر اظهار داشت: نمایش عروسکی «قیچی بیکار» از برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر برای کودکان و نوجوانان به روی صحنه رفته است.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی مبارک فجر در استان بیان کرد: کارگردان این نمایش عروسکی نرگس رومینا و کاری از مراکز فرهنگی هنری شماره یک و دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوشهر تصریح کرد: در این نمایش عروسکی علیرضا فرهومند، ملیحه کرمی، نرگس رومینا، الهه بکاء و منظر قنبرپور به ایفای نقش می‌پردازند.

عالی‌نسب خاطرنشان کرد: در این نمایش نرگس رومینا طراحی و ساخت عروسک‌ها را بر عهده دارد و طراحی و ساخت دکور این نمایش را هم منظر قنبرپور و فرزانه بوشهری بر عهده دارد.

وی گفت: این نمایش عروسکی به مناسبت دهه فجر از 12 بهمن در سالن آفرینش مرکز فرهنگی هنری شماره دو در سه سانس ویژه‌ی دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.

علاقمندان جهت هماهنگی می‌توانند با شماره تماس 33334265 -077 تماس حاصل نمایند.