کد خبر: 266502
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
بازدید 1109
برگزاری همایش فرزند پروری به همت کانون پرورش فکری استان بوشهر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر همایش فرزند پروری را برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، کانون پرورش فکری استان ، با همکاری مدرسه درخشان اولین همایش فرزند پروری را برگزار می نماید. این همایش که با هدف ارتقاء فرهنگ خانواده و افزایش سطح آگاهی والدین نسبت به مقوله مهارت‌های فرزند پروری برگزار خواهد شد چهارشنبه 4 اسفند ماه سال‌جاری در سالن آفرینش مرکز شماره 2 کانون برگزار می‌ گردد.

دکتر زهره عالی نسب مدیر کل کانون پرورش فکری استان بوشهر با اعلام این خبر و اشاره به اهمیت مقوله فرزند پروری گفت : ارتباط موثر والدین با فرزندان، موانع برقرای این ارتباط موثر در خانواده، رشد عاطفی و اجتماعی کودک و نحوه برخورد والدین با رشد عاطفی و اجتماعای کودک ؛ آماده سازی کودک برای آغاز حیات اجتماعی خود در بستر جامعه و ...   از جمله محورهای این همایش خواهد بود.

گفتنی است این همایش با حضور سر کار خانم دکتر نغمه نیک بخت دکترای روانشناسی بالینی برگزار خواهد شد و حضور برای عموم علاقمندان آزاد است .
عالی نسب ،  ضمن پر اهمیت خواندن و ضروری دانستن آشنایی والدین با مراحل رشد اجتماعی کودک این همایش را برای مربیان کانون پرورش فکری و معلمان آموش و پرورش و همچنین والدینی که در خانه کودکی دارند مهم و موثر دانست و افزود مطالب ارائه شده در این همایش می تواند برای روانشناسان بالینی ، مشاوران و مربیان مهد کودک ها و مدارس و دانشجویان کودکیاری مفید باشد .
گفتنی است : علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند در تاریخ 4 اسفند ماه راس ساعت چهار بعد از ظهر به نشانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روبروی پارک آیلین مراجعه کنند.