اولویت اصلی و اساسی ما در کانون پرورش فکری استان بوشهر برای سال جدید کیفیت بخشی به برنامه ها و کلیه ی فعالیتها کانون می باشد.

اولین جلسه شورای فرهنگی کانون استان بوشهر با حضور دکتر زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان ، و کارشناسان اداره گل برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ، در این جلسه دکتر زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان بوشهر ضمن تبریک سال جدید و آرزوی بهروزی و تندرستی و نیک روزی و نیک اندیشی برای کلیه همکاران درسال پیش رو اظهار داشتند ؛ اولویت اصلی و اساسی ما در کانون پرورش فکری استان بوشهر برای سال جدید کیفیت بخشی به برنامه ها و کلیه ی فعالیتها می باشد .
وی با بیان اینکه سعی ما و  مجموعه کانون استان  این است که بتوانیم متفاوت تر و با نگاهی نو برای کودکان و نوجوانان برنامه ریزی نموده  گفت : ویژه برنامه های خاص و جدید و علمی را در نظر گرفته ایم و علاوه بر اجرای طرح کانون که از سوی استانداری با عنوان طرح رویش و پویش تحت قالب کاری امید اجتماعی به تصویب رسیده است انشالله با تمام قوا بتوانیم این طرح را در کلیه مراکز استان پیاده نماییم .
عالی نسب در ادامه بر تعامل بیشتر واحدها و همکاران با یکدیگر را تاکید کرد  .  
همچنین در ادامه این جلسه کارشناسان ستادی نیز ویژه برنامه های خود را مورد بحث و بررسی قرار دادند و نیز هرکدام از واحدها پیش بینی برنامه های شاخص خود را برای سال 96 جهت تحلیل ارائه نمودند و مقرر گردید هر کدام از واحدهای فرهنگی ،هنری و ادبی برنامه ها و فعالیتهای ویژه ی خود را جهت بررسی و تحلیل بیشتر در جلسه ی بعدی به صورت مکتوب ارائه نماید.