پروانه‌های رنگی بر روی دست دانش‌آموزان ناشنوا نشست

روز جهانی معلولین با سالروز افتتاح مرکز فرهنگی هنری فراگیر شماره 11 استان تهران همزمان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران مراسم روز جهانی معلولین با حضور مربیان مرکز فرهنگی هنری فراگیر شماره11، روز چهارشنبه 12 آذر 93 در مدرسه باغچه‌بان1 برگزار شد.

بر اساس این گزارش معصومه جعفری یکی از مربیان این مرکز، در این مراسم ابتدا کارگاه نقاشی گروهی با موضوع خانواده برگزار شد. سپس پروانه‌های رنگی که به همین مناسبت آماده شده بود به ایشان هدیه داده شد. 

پس از برگزاری کارگاه‌های هنری، دانش آموزان در سالن اجتماعات حضور یافته و مربیان مرکز با برگزاری مسابقه و اجرای نمایش و دیگر برنامه‌های مفرح و شاد این روز را به همراه دانش‌آموزان جشن گرفتند.

لازم به ذکر است این مدرسه که به همت مرحوم باغچه‌بان در سال 1336 در منطقه یوسف‌آباد تهران تاسیس شده‌است، در تاریخ آموزش و پرورش ناشنوایان ایران نقش ممتاز و فراموش نشدنی دارد. در حال حاضر این مدرسه حدود 60 دانش‌آموز دارد.

لیلا صاحب‌جم مدیر مدرسه باغچه‌بان1، حضور همکاران کانون در این روز را مغتنم شمرده و آن را گامی در جهت ایجاد تعامل بیشتر بین مدرسه و کانون دانستند. گفتنی است که قرار شد از ماه آینده این مدرسه تحت عنوان مهمانی گل‌ها به این مرکز دعوت شوند.

قابل ذکر است مرکز فرهنگی هنری شماره 11 در تاریخ 11 آذر 1383 به لیست مراکز فراگیر پیوست.

لازم به ذکر است جشن سیزده سالگی در مرکز فرهنگی هنری فراگیر شماره 21  استان تهران نیز روز 3 دی‌ماه در این کتابخانه برگزار خواهد شد.