شمع کلاس‌های دوره‌ای روشن ماند

جشن کلاس‌های دوره‌ای مرکز 27 با همراهی اعضا و والدین برگزار شد.<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران این برنامه همزمان با آغاز ولایت حضرت امام زمان (عج) برنامه‌ریزی شد و در ابتدا یکی از اعضای خردسال با قرائت آیاتی از کلام الله مجید، آغاز ولایت این امام بزرگوار را یادآور شد.
قصه‌گویی مربی مسئول مرکز در ابتدای مراسم فضا را برای همراهی مخاطبان آماده کرد و اعضای کلاس‌های شعر و قصه نیز سرودی را اجرا کردند.
«دوستی» عنوان نمایشی بود که توسط اعضای کلاس نمایش خلاق اجرا شد و در ادامه نیز والدین به همراه فرزندانشان در مسابقه «شکار ماهی از دریای نیلگون» شرکت کردند.
سپس الهام دارابی در خصوص تاثیر قصه و نمایش بر روی کودکان سخن گفت و اهداف کلاس‌های دوره ای کانون را نیز برشمرد. وی اشاره کرد: «هدف از اجرای این گونه برنامه‌ها، بالا بردن اعتماد به نفس در کودکان و تقویت روحیه مشارکت‌جویی و تعامل با گروه می‌باشد تا خردسالان از آغاز کودکی با هم بودن را تجربه کنند و بتوانند طی همکاری با یکدیگر کارهایشان را به بهترین شکل اجرا نمایند.»
بیش از چهل کودک از کلاس‌های شعر و قصه، نقاشی و نمایش خلاق روز پنجشنبه 11دی در این برنامه حضور داشتند و لحظاتی شاد و متفاوت را تجربه کردند.
مرکز فرهنگی هنری شماره 27 استان در خیابان کلانتری، خیابان کرمان، کوی طاهری واقع شده‌است و علاقمندان به حضور در برنامه‌های این مرکز می‌توانند به وبلاگ cakavak27.blogfa.com مراجعه کنند و یا با شماره 33340936 تماس حاصل نمایند.