کد خبر: 241270
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
بازدید 2636
تربیت مخاطب، محور اصلی برنامه‌های استان تهران

رضا قمرزاده، در نشست شورای فرهنگی کانون استان تهران، تاکید کرد: محور برنامه‌های استان در سال جدید براساس راهبردهای مدیرعامل بر پایه تربیت مخاطب کنشگر برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، نخستین نشست شورای فرهنگی کانون استان صبح دوشنبه (31فروردین) با حضور رضا قمرزاده مدیرکل کانون استان تهران و مشاور مدیرعامل، جمعی از کارشناسان، مشاور طرح و برنامه و سرپرست معاونت معاونت فرهنگی و اداری و مالی برگزار شد.
 

قمرزاده در ابتدای سخن با توجه به آغاز ماه رجب درباره فضیلت‌های این ماه گفت و افزود: در این ماه درخواست‌های بزرگ از خدا داشته باشیم و خیر دنیا و آخرت را از پروردگار بخواهیم.

 

وی درباره برخی تغییرات صورت گرفته در حوزه معاونین، تصریح کرد: طبق گفت‌وگویی که در روزهای گذشته با معاونین داشتیم، مهدی نوربخش به دعوت معاونت تولید در حوزه سینمایی فعالیت خود را ادامه می دهد. همچنین حسن صفدریان با حفظ سمت سرپرست معاونت پشتیبانی شده است. سودابه فلاحیان نیز به عنوان کارشناس مسوول فرهنگی همچنان به خدمات ارزشمند خود در کانون استان تهران ادامه می‌دهد. محمدجواد آخوندی نیز با حفظ سمت سرپرست معاونت فرهنگی شده است.

 

مشاور مدیرعامل درباره تغییرات صورت گرفته در حوزه کارشناسی استان تهران نیز توضیح داد: با توجه به درخواست محسن فضلی، معاون فرهنگی سابق، با انتقال دو کارشناس کانون استان تهران فریبا حبیبی و زهرا عبدالحی موافقت شد. همچنین فریده کلهری به سمت کارشناس مراکز فراگیر استان تهران و نسرین سجادیان به عنوان کارشناس آموزش و پژوهش منصوب شده‌اند.

 

مدیرکل کانون استان تهران تاکید کرد: به منظور تقویت بنیه کارشناسی به زودی تعدادی از همکاران از بدنه فرهنگی استان به عنوان کمک کارشناس به حوزه ستاد ملحق می شوند.

 

وی با بیان این که محور برنامه‌های استان تهران در سال جدید براساس راهبردهای مدیرعامل برپایه تربیت مخاطب کنشگر استوار شده، افزود: بر همین اساس انتظارات و عناوین برنامه‌های ستاد به مراکز ابلاغ می‌شود تا مراکز نیز برنامه‌های خود را طراحی و تنظیم کنند.

 

قمرزاده طی توضیحاتی با توجه به راهبردهای عنوان شده توسط مدیرعامل کانون مبنی بر متمرکز شدن فعالیت‌ها در مراکز و پرهیز از موازی‌کاری، اظهار داشت: مسابقات و جشنواره‌های مراکز و حوزه‌های ستاد در قالب دو جشنواره سراسری «قامت دوست» و «شیرین تر از عسل (سوگواره شهدای جوان)» برگزار خواهد شد.

 

تبادل تجربه بین مربیان و کارشناسان، تشکیل مراکز تخصصی ویژه قرآن و عترت، علوم، ادبی و هنری و ایجاد مرکزی با بنیه کارشناسی، از دیگر محورهای سخنان رضا قمرزاده در این نشست بود.

 

گفتنی است، مدیرکل استان تهران از هفته آینده بازدیدهای خود را از مراکز استان آغاز می‌کند.