کد خبر: 244386
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
بازدید 1084
معرفی قصه‌گویان روز دوم جشنواره«قامت دوست»

روز دوم بخش قصه‌گویی نخستین جشنواره «قامت دوست» دوشنبه (5مرداد) در سالن غدیرمرکز آفرینش‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، روز دوم بخش «قصه‌گویی» نخستین جشنواره «قامت دوست» در دو نوبت صبح و عصر در حضور مخاطبان علاقه‌مند برگزار شد.
 در بخش قصه‌گویی «رضوی، من می‌توانم و همدلی و همزبانی» مهتاب شهیدی از مرکز9، صادق کیانی‌مقدم از مرکز 10، فاطمه گلچین از مرکز لواسان، ملیحه صفایی‌نایینی از مرکز 18، فوزیه امیری از مرکز 39، تینا صادقی از مرکز 10، یونس بنامولایی از استان تهران و فاطمه صفابخت به عنوان شرکت کننده آزاد قصه گفتند.
دربخش قصه‌گویی با موضوع آزاد نیز ملیحه صفایی‌نایینی از مرکز 18، فوزیه امیری از مرکز 39، فاطمه گلچین از مرکز لواسان، لیلا احمدعلی‌زاده از مرکز اسلامشهر2 و نسیم‌شهر، صادق کیانی‌مقدم از مرکز 10، مریم رضایی‌پور از مرکز 30، الهه تاجیک از مرکز ورامین و الهام عیوضی از مرکز شهرقدس برای حاضران در سالن غدیر مجموعه آفرینش‌ها قصه تعریف کردند.
داوری بخش قصه‌گویی نخستین جشنواره «قامت دوست» به عهده محمد سیمزاری، زهرا سمنانی و مریم شفیع‌زاده است و تا فردا چهارشنبه (7مرداد) ادامه دارد.
گفتنی است، مهتاب شهیدی مجری برنامه در بخش‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان حاضر در سالن مسابقه برگزار می‌کند و با لحنی دلنشین همراه حاضران است.