کد خبر: 258964
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
بازدید 2489
مجید خسروی معارفه شد

در نشستی با حضور محمد صالح مذنبی مدیر دفتر مرکزی حراست و محمود سلیمانی مدیر کل کانون استان، مجید خسروی به عنوان مسئول‎‎‎‎ حراست کانون استان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران به موجب حکمی از طرف مدیر دفتر مرکزی حراست، مجید خسروی به عنوان مسئول حراست اداره کل کانون استان تهران منصوب و ازتلاشها و زحمات دو ساله علی خدابنده درسمت سرپرست حراست استان تقدیر شد .
در این مراسم محمود سلیمانی مدیر کل کانون استان با اشاره به مکارم اخلاقی پیامبر اسلام گفت پیامبر با بیان این جمله که بگویید:خدایی جز خدای یکتا نیست ،رسالت خود را آغاز کرد و در ادامه رسالتش فرمود :که من برای تکمیل مکارم اخلاقی انسان مبعوث شده ام . وی گفت اگر ایمان را به درختی تشبیه کنیم اخلاق میوه های آن محسوب می شود. سلیمانی در ادامه به برخورد یک مومن با افراددیگر اشاره  داشت و بیان کرد که چگونگی رفتار ما در میزان تاثیر آن نقش دارد و یکی از رسالتهای حکومت اسلامی بسط و گسترش اخلاق اسلامی و دینی است ، در هر مجموعه ای افرادی هستند که وظیفه آنها ایجاد امنیت وآرامش اخلاقی و کاری برای همکاران است .
وی در فراز دیگری از بیانات خود اشاره کرد: به هرکسی که به اصول اخلاقی پایبند باشد می توان اعتماد کرد  اما اگرکسی به اصول اخلاقی پایبند نباشد و مسلمان هم باشد نمی توان به او اعتماد کرد . رسالت ما این است که اخلاق مان به گونه ای باشد که در رفتارمان مشاهده شود . وی ضمن ابراز خرسندی از بودن درکنار همکاران تهران و انتخاب مسئولان حراستی که مایه آرامش و نشر الگوهای اخلاقی هستند گفت: از انتخاب آقای خسروی خوشحالم چرا که  شخصی است پایبند به اخلاق و اصول اخلاقی. تلاش ما هم این است که به اصول مبانی و ارزشهای اخلاقی پایبند باشیم. امیدوارم تلاشهای ما در استان تهران در قدم اول مایه آرامش و سلامت و همینطور بسط و گسترش اخلاق و رفتار اسلامی در مجموعه کارکنان باشد.
محمد صلح مذنی مدیر دفتر مرکزی حراست در ادامه ضمن تشکر از مجموعه استان و اینکه اداره استان نسبت به نیروهای حراست اعتماد دارند گفت: هدف حراست برای تمام اقشار حرکت در مسیر فهم درست از مبانی عقیدتی دین اسلام و تفکر شیعی و سیره و سنت اهل بیت علیه السلام،در جهت به اجرا و بسط و ترویج این تفکر، منش و نگاه است.
 مذنبی گفت حراست یعنی دیده بانی در تمام حوزه ها و نتیجه آن ایجاد امنیت است . من سعی کردم برای مدیریت این حوزه از الگوی امام خمینی (ره) که اعتماد به مردم و مشارکت آنها در همه امور است . استفاده کنم همانطور که ایشان پدیده انقلاب را با این الگو به پیش بردند..
وی گفت حراست به دنبال تجسس در زندگی شخصی افراد نیست بلکه در سطح بالاتر آن به دنبال آرامش و امنیت همکار و جامعه می باشد امنیت وسلامت دو نعمت بزرگ هستند که تا وقتی آنها را از دست ندهیم قدرشان را نمی دانیم.
در پایان با اهدای لوح از تلاش و زحمات علی خدابنده تقدیر و حکم انتصاب مجیدخسروی توسط مذنبی مدیر دفتر مرکزی حراست و سلیمانی مدیرکل استان اهدا شد .