کد خبر: 267580
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
بازدید 1451
معرفی الگوی برجسته دین و اخلاق در مرکز شماره 2

در ویژه برنامۀ ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر مرکز شماره 2 شخصیت والای آن حضرت به اعضا معرفی شد.

مولای متقیان امام علی علیه السلام تبلور واقعی از توحید، عدالت، شهامت، شجاعت و اخلاق نیکو بوده و بهترین الگو برای تمام مسلمانان جهان است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، به مناسبت  میلاد امام علی (ع) و بزرگداشت روز پدر ویژه برنامۀ فرهنگی و هنری به این مناسبت برای  15 نفر از اعضا پسر در مرکز شماره 2 کانون استان برگزار شد.
برنامه با معرفی وقایع روز 13 رجب سالروز تولد مولود کعبه حضرت علی (ع) و معرفی شخصیت والای آن حضرت با هدف معرفی بهترین الگوی  دینی و اخلاقی به پسران و همچنین  تاکید بر اهمیت نقش پدر در خانواده و اجتماع آغاز شد.
در ادامه از اعضا خواسته شد تا خاطراتشان را از جشن های گذشته روز پدر و اتفاقات این روز بر روی برگه بنویسند و روی پانلی که به مناسبت روز پدر طراحی شده بود نصب کنند.
اعضای فعال این مرکز فرهنگی هنری در بخش دیگری از این برنامه، به نقاشی و رنگ آمیزی از هدیه هایی که دوست داشتند برای قدر‌دانی از پدران به آنها بدهند اقدام  کردند و به صورت گروهی بر روی صفحه های کاغذی که به دیوار حیاط مرکز نصب شده بود به تصویر سازی پرداختند.
شایان ذکر است این ویژه برنامه برای اعضای پسر در روز یکشنبه 20 فروردین و برای اعضای دختر در روز دوشنبه 21 فروردین به اجرا در آمد.