کد خبر: 267684
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
بازدید 1871
معرفی کانون در دیدار با امام جمعه شهرستان اسلام‌شهر

مربیان مرکز" اسلام شهر یک " با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان به معرفی فعالیت‌های کانون پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، روز26 فروردین ماه 1396 مربیان مرکز " اسلام شهر یک"  با حضور در دفتر حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا نوروزی امام جمعه این شهرستان ضمن تبریک ایام مبارک ماه رجب و میلاد با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع)، به تشریح فعالیت‌های کانون پرداختند.
محمد علیپور‌مطلق با معرفی بخشی از کارهای صورت گرفته برای کودکان و نوجوانان همچون برگزاری ویژه برنامه‌های ملی- مذهبی در سطح شهرستان، بر لزوم حمایت از کانون به عنوان سازمان فرهنگی برای ارتقا سطح فرهنگ ایرانی اسلامی و همچنین برای شکوفایی استعداد نسل حاضر تاکید کرد.
در این دیدار صمیمانه که حسن اذان‌گو مسئول خبرگزاری صدا و سیمای اسلامشهر نیز حضور داشتند، حجت الاسلام محمدعلی نوروزی ضمن قدردانی از تلاش مربیان کانون در افزایش سطح آگاهی فرهنگی، دینی وعلمی کودکان و نوجوانان که سرمایه‌های ارزشمند آینده ایران اسلامی هستند، از خداوند متعال آرزوی موفقیت روز افزون برای همه کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند کرد.
خبرگزاری صدا و سیمای اسلامشهر نیز از تعامل بیشتر با کانون در جهت انعکاس و پوشش خبری فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان خبر داد.
در این برنامه شهلا شاه کرمی مربی فرهنگی و کیمیا حسینی خدمات مرکز اسلام‌شهر یک نیز حضور داشتند.