کد خبر: 268657
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
بازدید 970
سرود‌های رضوی در مسیر جشنواره

ضبط سرودخوانی اعضای مراکز کانون استان تهران جهت شرکت در جشنواره پانزدهم رضوی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، هم‌زمان با اعلام فراخوان جشنواره پانزدهم رضوی، مراکز کانون استان تهران درصدد تولید، جمع‌آوری و ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره در بخش‌های مختلف ویژه اعضا و مربیان هستند.
بنا براین گزارش تاکنون، آثار اعضای مراکز کانون استان در بخش‌های نشریه نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی ، شعر‌سرایی و پویانمایی جمع‌آوری و پس از داوری آثار به دبیرخانه ارسال خواهد شد. سرود‌خوانی نیز یکی از بخش‌های این جشنواره است که استان تهران با دو اثر از مراکز 9 و 17 در این بخش شرکت خواهد کرد.
روز یک‌شنبه 31 اردیبهشت ماه 1396محمود سلیمانی طی بازدید از روند اجرای این برنامه و ضبط سرودخوانی اعضای مرکز شماره 17، با کودکان و نوجوانان این مرکز گفتگوی کوتاهی داشت و به اعضای این مرکز فرهنگی هنری یاد آور شد تا ضمن درست‌خوانی و دقت در اجرای مؤثر این فعالیت به محتوای شعری که هم‌خوانی می‌کنند توجه کنند و به مفاهیم دینی در این فعالیت بیندیشند.
جشنواره پانزدهم رضوی شامل بخش‌های فرهنگی، ادبی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان و قصه‌گویی ویژه‌ بزرگ‌سالان با محورهای موضوعی «امام رضا علیه‌السلام» و «حکمت، متانت و سخاوت» (از سیره اخلاقی امام رضا علیه‌السلام و معارف رضوی) برگزار خواهد شد.
فراخوان کامل این جشنواره از طریق پایگاه خبری کانون به نشانی اینترنتی  www.kanoonnews.ir  قابل‌دسترسی است.