درخشش مربیان استان چهار محال و بختیاری در هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

مربیان مسوول مراکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر های فارسان و جونقان عنوان منتخبین هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان:هیاءت داوران هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی پس از داوری 316 قصه گوی برگزیده از سراسر کشور 30قصه گو را در دو بخش «رقابتی» و «غیررقابتی» (تقدیری)معرفی کردند.
در این میان ،نوشین فرهادی با قصه سگی که قار قار می کرد در بخش رقابتی عنوان منتخب در این دوره از مسابقات قصه گویی را به خود اختصاص دادکه در روزهای برپایی جشنواره به قصه گویی خواهد پرداخت و مورد داوری دوباره قرار خواهد گرفت.
گفتنی است :شعله ایل بیگی پور مربی مسوول مرکز فارسان با قصه تمتی دانا نیز به عنوان قصه گوی منتخب در بخش غیر رقابتی معرفی شد. که ضمن بهره‌گیری از فرصت‌های ترویجی و علمی جشنواره، در اماکن فرهنگی سطح شهر تهران قصه‌گویی خواهد کرد.
در این دوره از جشنواره، در مجموع 34 قصه‌گو که شامل 4 قصه‌گو از مربیان سیار روستایی کانون، 5 قصه‌گوی آزاد، 8 قصه‌گوی جشنواره‌های پیشین قصه‌گویی‌، 4 قصه‌گوی رضوی و 13 قصه‌گوی دیگر حضور خواهند یافت.
در این دوره از جشنواره 3800 قصه‌گویی توسط پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و 1624 قصه‌گوی کانونی و آزاد در اقصی نقاط کشور به اجرا در آمد.
هیات داوران این دوره از جشنواره متشکل از از رضا موزونی، حسین علیجانی، مهدی آرایی و فاطمه چایکاربود.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از 27 تا 30 بهمن با حضور قصه‌گویان ایرانی و خارجی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.