درخشش دونفر از مربیان کانون استان  در میان 57 نفر از مربیان برتر کشور

مربیان مراکز شماره سه شهرکرد و فارسان به عنوان مربیان برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در سال 94 معرفی شدند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون از درخشش دونفر از مربیان مسوول استان در برنامه آفرین گویی به مربیان موفق کانون های کشور در سال 94 خبر داد.

فرزاد رحیمی با بیان اینکه کانون همه ساله در آیین ویژه‌ای تلاش می‌کند از این مربیان فرهنگی‌، هنری و ادبی خود - که در مراکز ثابت، سیارشهری، سیار روستایی و کتاب‌خانه پستی فعالیت می‌کنند - قدردانی کند گفت: طی ارزیابی های مربیان موفق کانون در استان و ارسال کارنامه ی کاری تمامی مربیان استان دونفر از مربیان کانون پس از داوری و ارزیابی نهایی به عنوان مربیان موفق سال 94 منتخب و در مراسم تجلیلی که صبح روز یک‌شنبه 16 اسفند 1394 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری‌ برای تجلیل از 57 مربی کانون برپا شده بود موفق به دریافت لوح وجایزه مربیان برتر کشور شدند.

وی افزود در این مراسم که با حضور مدیر عامل کانون و معاونین فرهنگی و اداری کشور برگزار شداعظم آل معصوم مربی مسوول مرکز شماره 3 شهرکرد و شعله ایل بیگی پور مربی مسوول مرکز فارسان از استان عنوان منتخبین این دوره را به خود اختصاص دادند.

براساس این گزارش برگزیدگان این دوره در بعد از ظهر این مراسم درنشست تخصصی با عنوان«ضرورت بازنگری و پیرایش فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون» که با حضور معاون فرهنگی و کارشناسان ستاد،کشوربرگزار شد شرکت کردند.