ماه رجب فرصتی برای تبیین آموزه های دینی در کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بن با شخصیت امام علی (ع) آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون از برپایی همایش فرهنگی مولود کعبه با حضور 100 نفر از دانش آموزان و کودکان مهادی کودک شهرستان بن در مرکز فرهنگی هنری این شهر خبر داد.
وی با اشاره به تبیین آموزه های دینی در کودکان و نوجوانان، ماه رجب را فرصتی مغتنم برای انجام فعالیتهای دینی در مراکز کانون عنوان کرد و افزود: تلفیق هنر، فرهنگ و مذهب می تواند به آموزشهای دینی برای مخاطبین کانون جذابیت خاصی ببخشد و موجب ترویج فرهنگ دینی در میان این قشر شود.
وی در این باره گفت: آشنایی بچه ها با شخصیت والای امام علی (ع)، گرامی داشت جایگاه رفیع پدر، آشنایی با فرهنگ شکرگزاری و سپاس از والدین، استفاده از ابزار هنر برای آشنایی با مذهب از جمله اهداف کانون در برگزاری این همایش است.
رحیمی با بیان اینکه این همایش قرار است طی چهار روز جهت کودکان و نوجوانان در گروه های سنی مختلف در این مرکز برگزار شود اضافه کرد: اجرای طرح دیواری مولود کعبه، معرفی شخصیت امام علی (ع)، معرفی وقایع و ایام در ماه رجب، معرفی کتاب امام علی و پرنده و قصه گویی این کتاب، کارت پستال سازی سپاس از پدر، ساخت کاردستی به صورت پیراهن مردانه برای هدیه به پدر و شعر خوانی در این خصوص از جمله برنامه های اجرا شده در این همایش است.