با هدف کیفیت بخشی به فعالیتهای کانون برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ارتقای کیفیت خدمات از اهداف کانون در سال جاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی در نخستین گردهمایی مسؤولان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت معرفی فعالیت‌های کانون به سایر نهادها و خانواده‌ها اظهار کرد: پرداختن به فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری این دستگاه به صورت عملیاتی از اهداف اصلی در سال جاری است.
وی عنوان کرد: امسال باید کیفیت خدمات را ارتقا دهیم و این اقدام شناخت بیشتر فعالیت‌ها از سوی گروه هدف نسبت به اقدامات کانون را می‌طلبد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: نوسازی، زیباسازی و فضاسازی مراکز کانون از اهداف عمده در سال جاری است و فضاسازی فرهنگی داخل مراکز نیز با ظرفیت مراکز برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود همچنین فضای پیرامون کانون از اهمیت فراوانی برخوردار است.
رحیمی بیان داشت: طرح‌هایی خلاقلانه و اثرگذار بر روی ذهن کودکان و مخاطبان و متفاوت از طرح‌های سایر ارگان‌ها برای دیوارهای کانون مرکز استان آماده شده که اجرا می‌شود.
وی، فروشگاه‌های مراکز کانون در شهرستان‌ها و مناطق مختلف این استان را به عنوان پایگاه‌های فرهنگی برای ارائه محصولات کانون به خانواده‌ها مفید دانست و گفت: برنامه‌های روز کودک امسال به صورت گسترده‌تر و پربارتر اجرا می‌شود.