پرواز باد بادکهای در آسمان چهار محال و بختیاری

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بن هفته ی زمین پاک را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: حجت الله آسمند معاون اداری مالی کانون استان با تاکید بر آشنایی کودکان و نوجوانان با حفظ طبیعت از اجرای همایش فرهنگی همزمان با هفته ی زمین پاک در مرکز فرهنگی هنری بن خبر داد.
وی در این باره تصریح کرد: گردش در طبیعت و مجاورت با محیط پیرامون از مهمترین اهداف کانون در اجرای این برنامه ها است که طی آن پیوند تازه ای میان کودکان و نوجوانان با طبیعت برقرار و با اجرای این برنامه ها توجه آنان به محیط زیست خود جلب می شود که نتیجه ی آن دوستی و همراهی با طبیعت است.
آسمند در این باره افزود: مواظب از چرخه ی حیات، جلب توجه اعضا به مراقبت از اکوسیستم و حفاظت از انها در دیگر هدفهای برگزاری این همایش محسوب می شد.
وی ادامه داد: حضور کارشناسان اموزشی منابع طبیعی و محیط زیست استان در کنار این اعضا از دیگر برنامه های هدفمند کانون جهت آشنایی بیشر اعضا با زیبایی ها و آلاینده های محیطی بود.
معاون اداری مالی کانون افزود: برگزاری ایستگاه نقاشی، پرواز بادبادکها، اهدای کارت همیار طبیعت، قصه گویی، ساخت کاردستی و گردش در طبیعت از دیگر برنامه های اجرا شده کانون در این همایش با حضور 100 کودک و نوجوانان و مسوولان استانی به شمار می آمد.