کد خبر: 267924
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
آدم کوچولوی گرسنه در سفرش به مرکز تربت جام رسید

دانش‌آموزان روستای خیرآباد در بازدید از مرکز فرهنگی‌هنری تربت جام، «آدم کوچولوی گرسنه» را به تماشا نشستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، نمایش «آدم کوچولوی گرسنه» در مرکز تربت جام و با همکاری اعضای نوجوان ، برای دانش‌آموزان روستای خیرآباد اجرا شد.
مرضیه رحمانی مربی مسوول مرکز تربت جام گفت: در هفته گذشته کتاب آدم کوچولوی گرسنه به اعضا معرفی شد و ضمن قصه‌گویی آن ، هر کدام از اعضای نوجوان با توجه به علاقه خود، یکی از شخصیت‌های قصه را انتخاب و به تمرین اجرای نقش آن پرداختند.
رحمانی در ادامه گفت: این نمایش با تکنیک عروسک دستکشی ساخته شده است و قابلیت اجرا در فضاهای مختلف را دارد و به اعضا امکان می‌دهد با یک فعالیت جمعی و اجتماعی آشنا شده و ضمن درک ،لذت وحظ هنری، موجب ظهور برخی توانایی‌ها واستعدادهایشان گردد.
مربی مسوول مرکز در پایان اشاره کرد: از طریق نمایش، اعضا پیام‌گیری وپیام‌رسانی را بهتر متوجه شده و آشنایی عمیق‌تری با انواع قصه‌ها در ارتباط با نمایشنامه پیدا می‌کنند.
گفتنی است؛ نمایش «آدم کوچولوی گرسنه» به نویسندگی پیردلی و ترجمه کلر ژوبرت، نخستین بسته‌ی « تئاتر کوچک» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به مراکز مختلف استان خراسان رضوی سفر می‌کند.