دومین انجمن ادبی مهتاب گناباد با حضور نویسنده‌ی مطرح کشور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، عصر دوشنبه 13 شهریورماه سال جاری، دومین جلسه‌ی انجمن ادبی مهتاب در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی شماره دو گناباد با حضور حسین آتش‌پرور داستان‌نویس مطرح کشور برگزار شد.
دبیر انجمن ادبی مهتاب گناباد بیان کرد: حسین آتش‌پرور نویسنده دو اثر جهانی «خیابان بهار آبی بود» و «ماهی در باد» و مولف ده‌ها داستان و دبیر بخش داستان مجله بین‌المللی ادبی «نوشتا» روبروی بچه های انجمن ادبی مهتاب گناباد نشست و شعر و داستان‌های اعضا را شنید.
مهدی رمضانی افزود: آتش‌پرور که اصالتاً اهل دیسفان گناباد است با همان لحن شفاف روستایی با بچه‌ها حرف زد. داستان خواند.گفت که چقدر قصه و داستان ریخته پای درخت‌های روستا! چقدر اوسنه و حکایت ناگفته اینجاست و ما شنیدیم و لذت بردیم.
وی ادامه داد: این مراسم با استقبال و شور زیادی از طرف اعضای نوجوان انجمن ادبی مهتاب و همکاران گناباد شروع شد و با برنامه‌های متنوع و جذابی همراه بود. تک‌نوازی دوتار، پخش تیزر و کلیپ داستان، نمایش فیلم مستند «خیابان بهار»، سخنرانی آقای آتش‌پرور، داستان‌خوانی و گفتگو مهمان و اعضا از جمله برنامه‌های این نشست بود. 
مهدی رمضانی در پایان عنوان کرد: انجمن ادبی مهتاب گناباد با حضور حسین آتش پرور یک روز فراموش نشدنی و جذاب را برای اعضای گناباد ساخت که گره خورده با شعر و داستان بود.