از فعالان مطبوعات و رسانه ها در حوزه کودک و نوجوان تقدیر شد

همزمان با 16 مهر و برگزاری جشن روز جهانی کودک در حاشیه برگزاری هجدهمین جشنواره یک هفته با کانون در بیرجند از فعالان عرصه مطبوعات ورسانه در حوزه اخبار کودک و نوجوان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خراسان جنوبی ، روز جهانی کودک فرصت مناسبی بود تا از فعالان عرصه مطبوعات و رسانه در حوزه کودک تجلیل شود.
به همین مناسبت یکی برنامه‌های پیش بینی شده در جشن روز جهانی کودک  تقدیر از کسانی بود که با توجه ویژه به کودکان و نوجوانان  به روایت موفقیت‌ها و کمبود‌ها و مشکلات جامعه آن‌ها می پردازند.
مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی درجشن روز جهانی کودک طی سخنانی از تلاش‌های مطبوعات، صدا و سیما برای توجه ذاتی و اجتماعی و اداری که در راستای معرفی بیشتر حقوق کودکان  دارند ،تقدیر کرد.
عبدالرضا صمدی همت  اصحاب رسانه را درارایه توانمندی‌های کودکان و نوجوانان در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی بسیار با ارزش خواند و گفت: توجه رسانه ها به اخبار کودک و نوجوان سبب خود باوری کودکان می‌شود و بر رشد اخلاقی ،اجتماعی و دانشی آن‌ها مؤثر است.
بر همین اساس حمید سلحشور مدیر رادیوی استان خراسان جنوبی، عبدا... هادی نیا سرپرست روزنامه خراسان جنوبی، غلامرضا جعفر پور مقدم مدیر مسوول روزنامه آوای خراسان جنوبی و محمود حیدری مدیر مسوول روزنامه بیرجند امروز با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.
 
 در بخشی از این لوح تقدیر که از سوی مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهدا شد آمده است:
 
به نام مهربان ترین دوست
جناب آقای غلامرضا جعفر پور مقدم
مسئول محترم روزنامه بیرجند امروز
 
از آنجایی که با بصیرت و صبر که نیاز دانشوران امروز است برای پوشش اخبار حوزه کودک و نوجوان مجدانه تلاش نموده اید، روز جهانی کودک فرصت شایسته ای است تا ازهمت خالصانه و ارزشمند شما تقدیر و تشکر نمایم .
 
 
عبدالرضا صمدی
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
استان خراسان جنوبی