معرفی کتاب های بریل کانون به کودکان نابینای سربیشه

به همت مربیان مرکز فرهنگی هنری سربیشه همزمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی کتاب های بریل موجود در مرکز فرهنگی هنری سربیشه به کودکان و نوجوانان نابینای این شهرستان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری سربیشه با اجرای برنامه های متنوعی هفته کتاب را گرامی داشتند.
مربیان کانون سربیشه، دانش‌آموزان نابینای شهرستان سربیشه را به کانون دعوت کردندتا کتاب‌های موجود در کانون را که با خط بریل ویژه نابینایان منتشر شده است، معرفی کنند.
 معرفی کانون همراه با شرایط عضویت، قصه گویی و روخوانی کتاب‌های بریل از دیگر برنامه‌هایی بود که با حضور دانش آموزان نابینا درمرکز فرهنگی هنری سربیشه اجرا شد.
این در حالی است که 90 نفر از دانش‌آموزان پیش دبستانی مهدقرآن نیز با هدف معرفی فعالیت‌های کانون و حضور درکارگاه سفال و نقاشی میهمان کانون شدند و با صحبت‌های مربی پیرامون قرآن معجزه پیامبر مکرم اسلام(ص) در مسابقه‌ای با همین مضمون شرکت کردند.
هم‌خوانی سرود کتاب توسط کودکان آخرین بخش بازدید از مرکز فرهنگی هنری سربیشه بود.
 بازدید از کتابخانه عمومی شهر و آشنایی 30 نفر از اعضا از بخش‌های مختلف کتابخانه عمومی استاد فرزین سربیشه از جمله برنامه‌های مرکز فرهنگی هنری سربیشه در هفته کتاب به شمار می رود.
در همین حال با مشارکت ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی سربیشه، فیلم پندار از مجموعه 80 فیلم کانون در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی استاد فرزین برای 250 نفر از کودکان و خانواده ها پخش شد .
اطلاع رسانی ویژه برنامه پخش فیلم پندار از طریق ارسال پیامک صورت گرفت .
فیلم پندارقصه معلم مهربانی را روایت می‌کند که برای تدریس به روستا می رود و با مهربانی به بچه ها درس می‌دهد. با آمدن نامه‌ای از اداره مبنی بر بازنشسته شدن خانم پندار بچه ها غمگین می شوند و تصمیم می گیرند دیگر مدرسه نروند، امّا با آمدن معلم جدید دانش آموزان باز هم درس خواندن را آغاز می‌کنند.