موفقیت6 عضو مراکز فرهنگی هنری کانون خراسان جنوبی در جشنواره کودک و نوجوان رضوی

شش عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی در سه جشنواره تحقیق و پژوهش رضوی، نقاشی و شعر رضوی به عنوان برگزیده کشوری معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، بر اساس اعلام نتایج داوری آثار اعضای شرکت کننده در 8 فعالیت و 12 بخش دوازدهمین جشنواره کودک و نوجوان رضوی، 6 عضو مراکز فرهنگی هنری استان در سه جشنواره رضوی رتبه‌های کشوری را به خود اختصاص دادند.
زینب مینا عضو مرکز فرهنگی هنری شماره 1 بیرجند در بخش شعر رضوی در گروه سنی 11 تا 13 با اثر خود با عنوان  "نبض قلب من" توانست در ردیف رتبه‌های برگزیده کشوری قرار گیرد.
در همین حال در بخش تحقیق و پژوهش رضوی (بخش نوجوان) پژوهش مشترک زهرا رمضانی و فاطمه سخنی عضو مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بیرجند با عنوان " شباهت یاران با خادمان امام رضا (علیه السلام) به عنوان برگزیده کشوری معرفی شد.
هم‌چنین در بخش نقاشی رضوی در گروه سنی 10 تا 12 سال، آثار فاطمه خسروپناه از مرکز فرهنگی هنری شماره 1 بیرجند و مینا نصرالهی عضو مرکز فرهنگی هنری قاین با دو عنوان (مزار بی بی زینب خاتون خواهر امام رضا (ع) و سنت الهی) به عنوان آثار برگزیده کشوری انتخاب شد.
این در حالی است که  سمانه جلالی عضو مرکز فرهنگی هنری بشرویه با اثر نقاشی با عنوان (شریک شدن در غم و شادی اهل بیت علیها سلام) در بخش نقاشی گروه سنی 13 تا 17 سال یکی دیگر از رتبه‌های کشوری را کسب کند.
مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با ارسال 834 اثر در جشنواره کودک و نوجوان رضوی در چهارچوب برنامه‌های دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)  حضوری فعال داشتند.