مربیان نمونه کشوری کانون خراسان جنوبی تجلیل شدند

طی آیینی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون تهران، از زهرا صیفی و حمیده ابریشمی به عنوان مربی مسوول و مربی فرهنگی نمونه کشوری تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، زهرا صیفی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری قاین و حمیده ابریشمی مربی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بیرجند به عنوان مربیان نمونه کشوری کانون خراسان با حضور در بیست و یکمین آیین تجلیل از مربیان نمونه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.
این منتخبان از میان 1200 نفر از کارکنان کانون که در سامانه‌ی ارزیابی مربیان و کارشناسان کانون ثبت‌نام کرده بودند - انتخاب و به آنان از سوی مدیرعامل کانون لوح تقدیر و هدیه‌ی نقدی اهدا شد.
در عین حال بر اساس مصوبات شورای فرهنگی کانون استان و از میان مربیان فرهنگی هنری و ادبی کانون استان که در سامانه ارزیابی اقدام به تکمیل فرم موبیان موفق کرده بودند، معصومه کاظمی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بیرجند به عنوان مربی مسوول نمونه استانی، سپیده سادات هاشمی از مرکز فرهنگی هنری قاین، معصومه جلالیان از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 طبس به عنوان مربیان فرهنگی نمونه استانی معرفی شدند.
همچنین در بخش مربیان ادبی محبوبه شواکندی مربی آفرینش‌های ادبی بخش مکاتبه ای به عنوان نمونه استانی معرفی شد.
 این در حالی است که فاطمه خزاعی مربی هنری کانون شماره 1 بیرجند، ریحانه سادات هاشمیان مربی هنری کانون شماره 3 بیرجند و زهره هادی زاده مربی هنری کانون قاین عنوان مربیان هنری نمونه استانی را به خود اختصاص داده اند.
محمد صفاری مهربان مربی کتابخانه سیار روستایی طبس نیز به عنوان مربی نمونه استانی موفق معرفی شدند.