عرفان نظرآهاری میهمان  اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی  می‌شود

اعضای آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طی روزهای 28 و 29 آبان ماه 1393 میزبان عرفان نظرآهاری خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با هفته کتاب طی روزهای 28 و 29 آبان ماه 1393 با برگزاری نشست دو پنجره، عرفان نظر آهاری میهمان اعضای آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می شود.
به گفته‌ی ویدا بزّی کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون خراسان جنوبی، با حضور عرفان نظر آهاری شاعره و نویسنده برجسته حوزه ادبیات کودک و نوجوان آثار این شاعر معرفی و یکی از آثارش به نام «بال‌هایت را کجا گذاشتی » توسط اعضای  آفرینش‌های ادبی  کانون مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت ، وی هم‌چنین به نقد و بررسی آثار اعضای مراکز فرهنگی هنری استان خواهد پرداخت.
کارشناس آفرینش‌های ادبی استان اضافه کرد: در عین حال عرفان نظر آهاری طی نشستی با شاعران و نویسندگان استان خراسان جنوبی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.
عرفان نظرآهاری نویسنده و شاعر ، متولد 1353 در تهران و دکترای رشته زبان و ادبیات فارسی است . آثار متعددی از او منتشر شده که از آن جمله می توان به  « دو روز مانده به پایان جهان» ، «روی تخته سیاه جهان با گچ نور بنویس» ، «در سینه‌ات نهنگی می‌تپد»، «پیامبری از کنار خانه ما رد شد»، «لیلی نام تمام دختران زمین است» ، «جوانمرد نام دیگر تو »، «من هشتمین آن هفت نفرم» ، «چای باطعم خدا» و ...اشاره کرد. کتاب‌های او به زبان انگلیسی فرانسه، ترکی، کردی  و عربی ترجمه شده است.
وی تا کنون جوایز بسیاری را از آن خود کرده است، از جمله:جایزه ادبی پروین اعتصامی،جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران ، جایزه کتاب فصل ... و نیز لوح افتخار دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان) در اسپانیا . او یکی از نویسندگان کتاب (داستان صلح) است که در کره جنوبی به چاپ رسیده است. نظرآهاری هم اکنون به تدریس در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی مشغول است.