اعضای کانون شماره 3 بیرجند، از زیباترین نصیحت‌ها سخن گفتند

هم‌زمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر با برگزاری جلسات بحث آزاد، اعضای مرکز 3 بیرجند زیباترین نصیحت‌های زندگی را با هم مرور کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، هم‌زمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر طی سه روز  اعضای کانون شماره 3 بیرجند، به منظورآشنایی بیشتر با فریضه امر به معروف و نهی از منکر،  در جلسات بحث آزاد با موضوع «نصیحت» گرد هم آمدند.
بیش از 40 نفر از اعضا در این جلسات بحث آزاد که در پارک حاشیه کانون برگزار شد، شرکت کردند.
 در این کارگاه‌ها ابتدا اعضا پیرامون فضایل نیکوی امر به معروف و نهی از منکر با یک‌دیگربه گفت‌وگو نشستند، در ادامه زیباترین نصیحت‌هایی را که تا به حال در زندگی از زبان بزرگ‌ترها و هم‌سن و سالان خود شنیده‌ بودند، برای یکدیگر بیان و  بهترین‌ها را بر روی کاغذ نوشتند و بر درختی که در پارک حاشیه‌ی کانون نصب کردند .
جمع‌آوری احادیث و سخنان بزرگان در باب امر به معروف و نهی از منکر و خوانش آن برای دوستان، از دیگر برنامه‌های کانون شماره 3 بیرجند در هفته امر به معروف و نهی از منکر بود.
در پایان اعضای شرکت کننده در این کارگاه با یکدیگر هم پیمان شدند، همواره به بزرگ‌ترها احترام بگذارند و نصیحت‌های آنان را با گوش و جان بشنوند و به آن عمل کنند.