کد خبر: 240557
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
دیدار مربیان کانون با سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر

مربیان کانون در آخرین روز از هفته دوستی کودکان ایرانی و قطری با سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور قطر دیدار کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این دیدار محمدجواد آسایش نقش فعالیت‌های فرهنگی کانون در توسعه روابط فرهنگی میان کشورها بسیار با اهمیت دانست.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های موثر گروه اعزامی کانون در هفته دوستی اظهار امیدواری کرد زمینه‌های لازم برای استمرار چنین برنامه‌هایی در آینده نیز فراهم شود.
در ابتدای این دیدار که با حضور مهدی خالقی‌راد رایزن فرهنگی ایران صورت گرفت عبدالرضا صمدی سرپرست گروه اعزامی کانون نیز گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این مجموعه فرهنگی برای کودکان و نوجونان و فعالیت‌های انجام شده در این رویداد فرهنگی در کشور قطر ارایه کرد.
هم‌چنین در ادامه این نشست الهام دارابی، کنیز رضا کیخا و محمد علی‌پور مربیان  کانون نیز دیدگاه‌های خود را در زمینه برگزاری هفته‌ی دوستی کودکان ایران و قطر در حضور سفیر و رایزن فرهنگی بیان کردند.
گفتنی است گروه اعزامی کانون پیش از این دیداری نیز با مدیرکل مرکز کودکان  کشور قطر داشتند و ضمن ارایه گزارش کاملی از برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون در بخش داخلی و بین‌المللی از نزدیک با فعالیت‌های این مرکز آشنا شدند.
در این دیدار نیز حنان الهیل مدیر کل مرکز کودکان قطر ضمن ابراز خوشحالی از حضور مربیان کانون در قطر و برپایی هفته دوستی کودکان خواستار برقراری ارتباط بیشتر در حوزه‌های مختلف با کانون و گسترش همکاری‌ها در زمینه چاپ و نشر کتاب‌، سرگرمی، و فیلم‌های کانون شد.
هفته دوستی کودکان ایران و قطر به همت اداره‌ی ایرانیان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون. طی روزهای 10 تا 14 اسفند در کشور قطر برگزار شد.