هفت عروسک سارا و هفت کتاب کانون در سفره هفت سین مرکز فرهنگی هنری سرایان

اعضای مرکز فرهنگی هنری سرایان سفره هفت سین امسال را با عروسک سارا و کتاب‌های کانون چیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، پس از دو هفته انجام فعالیت آمارگیری در مرکز فرهنگی هنری سرایان اعضای کانون به بهانه چیدن سفره هفت سین یک‌بار دیگر دور هم جمع شدند.
این برنامه به منظورآشنایی اعضا با یکی از سنت‌های کهن ایرانیان برای استقبال از بهار اجرا شد و اعضا با مشارکت یک‌دیگر سفره هفت سین را چیدند.
این در حالی بود که هفت کتاب از مجموعه کتاب‌های موجود در کانون که عنوان آن با حرف سین آغاز شده است، زینت خاصی به سفره هفت سین بخشید.
«سلام»، «سرمانخوری کوتی کوتی»، «سفربه شهریور»، «سنجاب کم حواس»، «ساندویچت راباقورباغه عوض کن»، «سرگذشت غم انگیزفاستوس»، «سازمن سازجیرجیرک» عناوین هفت کتاب کانونی است که جای خود را در سفره هفت سین مرکز فرهنگی هنری سرایان باز کرد.
در ادامه اعضا از مسؤولین شهرستان سرایان هم‌چون: رضابهرامی معاون پرورشی و علیرضاعظیمی کارشناس آموزش آموزش وپرورش  دعوت کردند تا میهمان جشن بهار اعضای کانون شوند.
خوانش دعای تحویل سال، شعرخوانی با استفاده از اشعار بهاری، بیان آداب و رسوم نوروز در شهرستان سرایان و فلسفه خانه تکانی و سفره هفت سین، برگزاری مسابقه رنگ کردن تخم مرغ و گرفتن عکس یادگاری در بیست و چهارمین روز از سال 1393 از جمله برنامه‌های جشن کوچک بهار در مرکز فرهنگی هنری سرایان بود.
در پایان مسؤولین حاضر،  با مکتوب کردن دعاهایشان برای بچه‌های سرایان و اهدای جوایز از سوی کانون به اعضای حاضر در جشن، مرکز فرهنگی هنری سرایان را ترک کردند.
اعضای کانون نیز با بهترین ‌آرزوها برای مربیان و دوستانشان در سال جدید، با مرکز فرهنگی هنری سرایان خداحافظی کردند.