خسته نباشید مدیر کل کانون خراسان جنوبی به همکاران استان

عبدالرضا صمدی با همراهی اعضای شورای فرهنگی از مراکز فرهنگی هنری بیرجند بازدید کرد و از زحمات همکاران در طول سال 1393 به ویژه در اجرای موفق فعالیت آمارگیری قدردانی کرد.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، عبدالرضا صمدی طی روز 26 و 27 اسفند 1393 با همراهی اعضای شورای فرهنگی استان به صورت نمادین از مرکز فرهنگی هنری شماره یک، دو، سه بیرجند، کتاب‌خانه سیار شهری و روستایی‌ بیرجند و آفرینش‌های ادبی بخش مکاتبه‌ای بازدید کرد و از زحمات تمامی همکاران در سال 93 و به ویژه اجرای طرح آمارگیری تقدیر و تشکر کرد.
مدیر کل کانون استان در این دیدارها گفت: همکاران مراکز فرهنگی هنری استان روزهای پایانی سال 1393 را بسیار متفاوت با سال‌های قبل گذراندند، زیرا فعالیت آمارگیری از سال 1385 به صورت رسمی در مراکز انجام نشده بود و امسال اجرای طرح آمارگیری سبب شد تا کانون پویاتر و با برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای استقبال از کودکان و نوجوانان در سال 1394 آماده شود.
صمدی همکاران کانون را به رنگین کمانی تشبیه کرد که هر کدام رنگی دارند  و در کنار یکدیگر با هم‌دلی و همراهی مانند رنگین کمان می‌توانند زیبایی‌آفرین باشند و هرگز از هم فاصله نگیرند تا بتوانند برای بارورشدن اندیشه‌های نیک و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان گام‌های بزرگی بردارند.
وی در ادامه سخنانش ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ادبی در مراکز فرهنگی هنری طی سال 1393 گفت: کانون خراسان جنوبی یک سال دیگر را با سربلندی و افتخار در مسیر رشد و شکوفایی پشت سر گذاشت، در حالی که این بالندگی را مرهون تلاش‌های خالصانه همه‌ی همکاران  می‌داند.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به این‌که نگاه مثبت و انگیزه کاری از خصوصیات بارز مربیان کانون خراسان جنوبی است، تصریح کرد: خوش‌بختانه اعضا و مربیان کانون استان در سال 1393 موفقیت‌های ارزشمندی را کسب کردند و همه باید باور داشته باشیم که کودکان و نوجوانان این مرز و بوم به فکر و تلاش نیازدارند و این باور همراه با اندیشه‌های نو عاملی برای موفقیت خواهد بود.
صمدی در پایان از همه مربیان کانون استان خراسان جنوبی خواست نسبت به شناسایی و آگاهی از منابع موجود در کتاب‌خانه‌ها تلاش کنند تا بتوانند با آگاهی کامل به نیازهای کودکان و نوجوانان پاسخ دهند.
طرح آمارگیری در مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار، شهری و پستی استان خراسان جنوبی از نهم اسفند آغاز و تا 21 اسفند 1393 ادامه داشت.