تکمیل  سالن آمفی تأتر مرکز فرهنگی هنری سربیشه با حمایت فرمانداری

فرماندار سربیشه و معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار سربیشه در دیدار با مدیر کل کانون خراسان جنوبی برای تکمیل مرکز فرهنگی هنری سربیشه قول مساعد دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، غلامرضا خدادادی فرماندار سربیشه در دیدار با مدیر کل کانون استان گفت: اگر بخواهیم جامعه ایده آل و موفقی داشته باشیم، باید به مسایل کودکان و نوجوانان توجه کنیم.
خدادادی با اشاره به این‌که شهرستان مرزی سربیشه مردمی متدین دارد، تصریح کرد: مسؤولین وظیفه دارند با وجود امکانات اندک برنامه‌های فرهنگی هنری مناسب را برای ایجاد شادی و نشاط بین کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی کنند.
فرماندار سربیشه تأکید کرد: کودکان و نوجوانان امروز باید هم‌چون جوانان زمان جنگ به گونه‌ای تربیت شوند، که برای دفاع از میهن اسلامی  داوطلبانه فداکاری کنند.
عبدالرضا صمدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، پیش از سخنان فرماندار با ارایه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مرکز فرهنگی هنری سربیشه گفت: کانون سربیشه از مهرماه سال 1376 در این شهرستان افتتاح شد و اگر چه فراز و نشیب زیادی را به لحاظ نداشتن یک مکان ثابت پشت سر گذاشت، اما در حال حاضر دارای ساختمان کوچکی است و مشکل کودکان و نوجوانان نداشتن فضای کافی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی است.
صمدی یادآور شد: با توجه به استقبال خوب کودکان و نوجوانان برای حضور در کانون، باید زمینه گسترش فعالیت‌ها و پرورش استعدادهای کودکان مورد توجه قرار گیرد و زیرساخت‌های لازم برای تکمیل شدن فضای مرکز فرهنگی هنری سربیشه فراهم شود.
در ادامه این دیدار، محسن عدل معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری سربیشه قول مساعد داد تا برای تکمیل و توسعه فضای مرکز فرهنگی هنری سربیشه اعتباری خاص در نظر گرفته شود.
مدیر کل کانون خراسان جنوبی با همراهی سعید رحیم پناه مسؤول امور مالی استان، با فرماندار سربیشه صبح 22 اردیبهشت 1394 به شهرستان سربیشه سفر کرد و ضمن دیدار و گفت‌وگو با فرماندار از مرکز فرهنگی هنری سربیشه و مراحل ساخت سالن آمفی تأتر بازدید کرد.