آثار نقاشی کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در راه رسیدن به هنگ کنگ و اسپانیا

آثار نقاشی اعضای هنرمند مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای شرکت در دو مسابقه بین‌المللی نقاشی هنگ کنگ و بنیاد صلح اسپانیا ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، عبدالرضا صمدی از ارسال 65 اثر نقاشی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مسابقات بین المللی هنگ کنگ 2015 و بنیاد صلح و همکاری اسپانیا2015 خبر داد.
مدیر کل کانون خراسان جنوبی اضافه کرد: اعضای هنرمند مراکز هنری سه گانه بیرجند،قاین، بشرویه، نهبندان، سربیشه، سرایان و مراکز شماره 1 و 2 طبس با موضوع خوشحالی برای مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان هنگ کنگ 2015 نقاشی‌های زیبایی خلق کردند که برای شرکت در این مسابقه به مرکز آفرینش‌های هنری تهران ارسال شد.
صمدی تصریح کرد: اعضای کارگاه نقاشی مرکز فرهنگی هنری شماره 1 بیرجند بیشترین میزان استقبال را در سطح مراکز فرهنگی هنری شرکت کننده در این رقابت هنری داشته‌اند.
مدیر کل کانون استان خراسان جنوبی در عین حال خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مسابقاتی که اعضای کارگاه‌های هنری مراکز فرهنگی هنری کانون در آن شرکت کردند، مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر بنیاد صلح و همکاری اسپانیا 2015 ویژه کودکان و نوجوانان 7 تا 15 سال بود.
وی با بیان این‌که موضوع این مسابقه بین المللی فن آوری در خدمت صلح بود، گفت: امروزه فن آوری در جای جای زندگی بشر دیده می‌شود و در واقع از همان بدو تولد، انسان در روزمره‌ترین امور زندگی شاهد فن‌آوری است و اعضای شرکت کننده در این مسابقه با نقاشی‌های خود به سؤالاتی هم‌چون فن‌آوری چه کمکی به روند زندگی شما می‌کند و شما برای چه کارهایی از فن آوری بهره می‌برید، پاسخ دادند.
صمدی در پایان گفت: اعضای مراکز فرهنگی هنری سه گانه بیرجند و بشرویه آثار خود را برای شرکت در این رقابت هنری ارسال کردند.
وی در پایان یادآور شد: در مجموع تعداد 65 اثر نقاشی که حاصل هنرمندی کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود برای شرکت در این دو رقابت هنری به تهران ارسال شد تا به یاری خداوند یک بار دیگر شاهد موفقیت این عزیزان در عرصه‌های بین المللی باشیم.