کودکان و نوجوانان در مسابقه نشریه‌نگاری کاغذی رضوی شرکت می‌کنند

کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در مسابقه نشریه‌نگاری کاغذی رضوی تا 10 مرداد 1394 فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام ارسال کنند.

ه گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، معرفی شخصیت امام رضا(ع)، خاندان و یاران ایشان، احادیث و روایات امام رضا(ع)، آداب و رسوم و خاطرات زیارت، مفاهیم رضوی با استناد به احادیث، از جمله محورهای موضوعی این مسابقه است.
بر اساس این فراخوان، آثار شرکت کنندگان در 3 گروه سنی 10 تا 12 سال، 13 تا 15 سال و 16 تا 17 سال مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
هم‌چنین، تعداد افراد هر گروه می‌تواند 3 نفر و حداکثر 5 نفر به همراه یک مربی باشد. رعایت تعداد نفرات اجباری بوده و ضروری است اعضای گروه، از یک جنسیت انتخاب شوند.
بر همین اساس، محتوای مطالب متناسب با سن ارایه کنندگان و مخاطبان نشریه در نظر گرفته شود. عنوان نشریه کوتاه، خلاق، با معنا و متناسب انتخاب شود.
دبیرخانه کارگروه کودک و نوجوان جشنواره رضوی که در اداره‌کل آفرینش‌های فرهنگی کانون واقع در خیابان حجاب تهران مستقر شده است؛ بهمن سال گذشته با انتشار فراخوانی در 8 موضوع از علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی، مذهبی و هنری دعوت کرده بود.
گفتنی است فراخوان کارگروه کودک و نوجوان سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا (علیه‌السلام) از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با 8 موضوع «نقاشی»، «خوش‌نویسی»، «داستان کوتاه»، «شعرخوانی و مشاعره»، «معرفی شخصیت»، «نشریه‌نگاری» (کاغذی)، «قصه‌گویی» و «معرفی کتاب» (کتاب‌سازی) در پایگاه اطلاع‌رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.