آغاز کار مدیر کل جدید کانون خراسان جنوبی با دیدار همکاران

مدیر کل جدید کانون خراسان جنوبی در اولین روز کاری‌اش با حضور در تمامی بخش‌های ستادی و کانون شماره یک بیرجند به همکاران، خدا قوت گفت و کارش را شروع کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل جدید کانون خراسان جنوبی در اولین روز از کار خود در فضای کانون با حضور در بخش‌های ستادی، کانون شماره یک بیرجند، کتاب‌خانه سیار روستایی و شهری  ضمن خسته نباشید به همکاران گفت: برای آغاز راهی که می‌خواهیم پایان آن رضای خداوند و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان باشد، نیاز‌مند همت و تلاشی هستیم که با برنامه‌ریزی، هم‌دلی، مهربانی و صمیمیت همراه باشد.
حمیدی در این دیدارها گفت: مربیان کانون باید برای تقویت انگیزه کتاب‌خوانی اعضا و تشویق خانواده‌ها به توجه فرزندانشان به مطالعه کتاب هم‌چون گذشته فعالیت‌های مستمری داشته باشند و  همه با هم کاری انجام دهیم که در خاطر کودکان  و نوجوانان ماندگار شود.
هم‌چنین مدیر کل جدید کانون خراسان جنوبی پس از پایان پودمان غیر حضوری «روابط و ارتباط انسانی» در جمع کارکنان و مربیان کانون حضور یافت و گفت: کانون فضای مقدسی است که شوق مطالعه را در وجود کودکان و نوجوانان نهادینه می‌کند، همان‌طور که من در دوران کودکی که عضو کانون بودم، این شوق در من به وجود آمد و همیشه این عشق به خواندن را مدیون کانون و مربیان مهربانش بودم.
طاهره حمیدی روز چهارم آذر 1394 با حکم مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسؤولیت اداره کانون خراسان جنوبی را برعهده گرفت.