بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و از فعالیت‌های تابستانی کانون شماره یک طبس

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با همراهی تعدادی از مسؤولان شهر از مرکز فرهنگی هنری شماره یک طبس بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، در آخرین روزهای ماه تیر مهدی اخوان صفار معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با همراهی محمود جلالی مدیر آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسؤولان طبس، به دیدار اعضای شرکت کننده در کلاس‌های تابستانی کانون شماره یک طبس رفتند.
فرماندار ویژه طبس پس از بازدید از کارگاه‌هایی که در حال برگزاری بود، گفت: برگزاری کارگاه‌هایی که به کسب مهارت‌های اجتماعی و فردی کودکان و نوجوانان کمک می‌کند به ویژه در فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان، بسیار کارآمد و دارای نتایج ارزشمندی است.
اخوان صفار اضافه کرد: آن‌چه کودکان و نوجوانان در فضای کانون می‌آموزند، در زندگی و اشتغال آنان در آینده تأثیرگذار است و نمی‌توان نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در کسب مهارت  خوب زندگی کردن بدون تأثیر دانست.
فرماندار ویژه طبس از برنامه ریزی دقیق و تلاش‌های مربیان کانون در ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی بین کودکان و نوجوانان قدردانی کرد.
در ادامه زینب راستینه یکی از اعضای کانون شماره یک طبس ضمن خوشامدگویی به میهمانان از موفقیت‌های اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره یک طبس گفت و به برخی از مشکلات کانون اشاره کرد که ارمغان آن قول مساعد فرماندار و دیگر مسؤولان برای رفع مشکلات بود.
گرفتن عکس یادگاری در پایان این بازدید خاطر‌ه‌ی حضور و مهربانی مسؤولان را برای اعضای کانون شماره یک طبس ماندگار کرد.